Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:24:20 GMT

درخواست لیون برای پایان رسمی لیگ1 فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۳۳۱۹

درخواست لیون برای پایان رسمی لیگ1 فرانسه

رئیس باشگاه لیون بعد از تعلیق لیگ1 فرانسه به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا درخواست کرد که این فصل لوشامپیونا در همین نقطه کلا متوقف شده و پایان یافته تلقی شود.

به گزارش "ورزش سه"، ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه فرانسوی لیون بعد از تعلیق شدن لیگ1 فرانسه در نتیجه نگرانی از بابت شیوع ویروس کرونا، خواستار این شد که این لیگ در همین نقطه کلا متوقف شده و بدون اینکه تیم قهرمان یا تیمهای سقوط کرده از این لیگ مشخص شود، پایان یافته تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان لیگ فرانسه دیروز جمعه اعلام کرد که در تلاش برای مبارزه با روند شیوع گسترده ویروس کرونا، تمامی مسابقات لیگ1 و لیگ2 این کشور را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است. این در حالی بود که چند روز پیش تصمیم گرفته شده بود که فعلا تا روز 15 آوریل بازی‌های این دو لیگ بدون تماشاچی برگزار شود ولی بعد از توصیه دولت فرانسه، سازمان لیگ تصمیم گرفت مسابقات را تعلیق کند.

 

 

اما اولاس رئیس باشگاه لیون از سازمان لیگ فراسنه درخواست که فصل رقابتهای فوتبال این کشور را فورا پایان‌یافته تلقی کند. در این صورت پاری سن ژرمن که در حال حاضر با 12 امتیاز اختلاف با نزدیک‌ترین رقیبش صدرنشین لوشامپیونا است شانس فتح جام قهرمانی را از دست خواهد داد.

 

اولاس همچنین خواستار این شد که سهمیه‌های اروپایی لوشامپیونا بر اساس موقعیت فعلی تیمها در جدول به آنها اختصاص یابد. این در حالی است که لیون که در حال حاضر در رتبه هفتم جدول  قرار دارد به این ترتیب سهمیه حضور در فصل آینده لیگهای اروپایی را بدست نخواهد آورد.

 

رئیس لیون در این باره به لوموند گفت:" منطقی‌ترین راه‌حل این است که همه چیز را پایان یافته تلقی کرده و از شروع فصل جدید، لیگها را از نو شروع کنیم. البته باید قوانین را هم در نظر گرفت ولی تنها تصمیم ممکن با توجه به شرایط فعلی همین است. بعد از ورود رئیس‌جمهور به این ماجرا من به عنوان رئیس اتحادیه باشگاه‌های لیگ1 از رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ خواستم که این تصمیم را بگیرند".

 

 

ویروس کرونا لیون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا ویروس کرونا لیون پایان یافته تلقی ویروس کرونا سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

به نقل از ورزش سه درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903004

دیگر خبرها

  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر