Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش سوژه‌ای با عنوان بخشش اجاره بهای مغازه‌های شهرداری در سامانه فارس من ثبت شد، که در این راستا بعضی از اعضای شورای از ابلاغ این موضوع به شهرداری ایلام خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیماری class="wordInCorrect" id="63_5">کوویدکمپین‌هایی مبنی بر نگرفتن اجاره از مستاجران راه اندازی شده است که بر اساس این کمپین تلاش می‌شود اجاره بهای اسفند و فروردین از مستاجران و بازاریان اخذ نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا طی روزهای گذشته نیز مطلبی با عنوان «شورای شهر ایلام اجاره بها مغازه‌های سطح شهر ایلام را عقب بیندازدشورای شهر ایلام اجاره بها مغازه‌های سطح شهر ایلام را عقب بیندازد» در سامانه فارس من ثبت شد که بر اساس آن از شورای شهر و شهرداری تقاضا شده اجاره دکه‌ها و مغازه‌های سطح شهر ایلام را به دلیل عدم فروش طی روزهای اخیر عقب بیندازد.

بخشش اجاره بها به شهرداری ابلاغ می‌شود

پورخلیل رئیس شورا شهر ایلام در این خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با توجه به رکود بازار رایزنی‌هایی با شهرداری ایلام صورت گرفته و تلاش می‌شود با توجه به شرایط موجود در مورد اخذ اجاره بها مسوولان مربوطه تا حد توان به مستاجران دکه‌ها و مغازه‌های شهرداری کمک کنند.

وی افزود: این مهم به زودی به شهردار ابلاغ می‌شود و در خصوص اجاره بها، عوارض و... تصمیم گیری‌ خواهد شد.

لزوم تایید مصوبات توسط فرماندار

حسین علی یاری از اعضای شورای شهر ایلام نیز گفت: در این زمینه پیگیری‌هایی انجام شده و بناست در این مورد جلسه‌ای با حضور شهردار تشکیل و تصمیم گیری شود.

وی افزود: باید در این باره جلسه تشکیل و مصوبات برای اجرا به تایید فرماندار برسد.

هر لحظه افراد بیشتری در سراسر کشور به کمپین نگرفتن اجاره افزوده می‌شود و در این راستا برخی مسوولان نیز همپای مردم اجاره غرفه‌ها و واحدهای تجاری زیر نظر نهادها و سازمان ها را بخشیده‌اند و امید است مسوولان و افراد بیشتری در استان ایلام از این کمپین حمایت کنند.

 

اخذ ۵۰ درصدی اجاره از برخی غرفه‌ها

هادی کرمی یکی دیگر از اعضای شورای شهر ایلام به خبرنگار فارس می‌گوید: در این مورد رایزنی‌هایی انجام شده و بناست ۵۰ درصد از اجاره بهای غرفه‌های ترمینال شهر ایلام اخذ نشود.

وی اضافه کرد: در خصوص سایر مغازه‌ها و دکه‌های سطح شهر ایلام در جلساتی که طی روزهای آینده تشکیل می‌شود تصمیم گیری خواهد شد.

لزوم همکاری دولت، نهادها و سازمان‌ها

بدون شک با توجه به شرایط موجود و رکود در بازار ضروری است کسبه و سال و نزدیکی به عید نوروز شاهد بروز مشکل در امرار معاش خانواده‌ها نباشیم.

در این روزها صاحبان مشاغلی همانند اغذیه فروشی، دستفروشی، مغازه داران و... با بحران روبرو شدند و این معضل اقتصادی می‌تواند پیامدهای اجتماعی مضری را در پی داشته باشد.
 ضروری است دولت، سازمان‌ها، نهادها و... تمهیداتی برای حمایت از افراد در معرض آسیب، پیش بینی کنند و مسلما برای پیوستن صاحبان املاک به کمپین نگرفتن اجاره ضروری است دولت، سازمان‌ها، دارات و... به نوبه خود در جهت کمک به مردم گام بردارند.

انتهای پیام/۹۷۰۸۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری ایلام اجاره بخشش سطح شهر ایلام شورای شهر ایلام اجاره بهای اجاره بها سازمان ها مغازه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

محمدحسن اسدی در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

او ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است، اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام