Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت داوطلبان هلال احمر کردستان در کلیه شهرستان‌های تابعه به طرق و روش‌های مختلف در حال انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت مبارزه با کرونا هستند.

محمدی در این باره گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان سقز طی اقدامی خودجوش و انساندوستانه مقادیر زیادی پارچه را خریداری نموده و با راه اندازی کارگاه خیاطی اقدام به تولید ماسک نموده که طی آن در مرحله اول تعداد ۲۴۰۰ ماسک را بصورت رایگان میان شهروندان توزیع نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او همچنین از اقدام یک خیر اردبیلی مبنی بر تحویل بیش از ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به استان کردستان خبرداد و گفت: به تاسی از رسالت هلال احمر مبنی بر تامین سلامت انسان‌ها، تیم‌های واکنش سریع هلال احمر کردستان با استفاده از تجهیزات تخصصی پمپ سمپاشی و واترمیست شبانه معابر عمومی و شهری سنندج را گندزدایی می‌نمایند.

محمدی همچنین از فعالیت همکاران و داوطلبان بیجار در زمینه مقابله با کرونا صحبت کرد و گفت: همکاران هلال احمر شهرستان بیجار با حضور در مناطق و معابر شلوغ و پرتردد شهر، توزیع بروشور هاس آموزشی و همچنین بصورت شفاهی، مردم را از خطرات ویروس کرونا و راه‌های مقابله با آن آگاه می‌نمایند.

او همچنین از استقرار ۶ پایگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های تابعه استان خبرداد و گفت: هلال احمر کردستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان‌های عضوستاد مدیریت بحران، در مبادی ورودی و خروجی به کنترل تردد خودرو‌ها پرداخته و با استفاده از تجهیزات پزشکی شامل تب سنج و ... در جهت شناسایی موارد مشکوک فعالیت می‌نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در خاتمه گفت: هلال احمر کردستان در حالت آماده باش بسر می‌برد و فعالیت‌های آموزشی و آگاهسازی در جهت مقابله با ویروس کرونا و عدم اشاعه آن کماکان ادامه دارد و هلال احمر کردستان ضمن هماهنگی با اداره کل مدیرت بحران استان از هیچ تلاش و تعاملی در جهت تامین سلامت جامعه فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس خدمات رسانی هلال احمر کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد

محمدعلی کاوسی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۲/۳۰ ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارش مفقودی پیرمرد ۷۵ ساله دارای آلزایمر در تالاب کجی این شهرستان نهبندان دریافت شد.

وی بیان داشت: نجاتگران هلال‌احمر شهرستان نهبندان، بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی تالاب و دشواری عملیات جست‌وجو، سه تیم امداد ونجات از شهرستان نهبندان و یک تیم از ستاد استان به دنبال فرد مفقودی در محل تالاب حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پس از تلاش حدود ۵ ساعت، جسد پیرمرد مفقودی در آب‌های تالاب کشف شد.

به گفته وی عملیات بیرون کشیدن جسد توسط امدادگران حاضر در صحنه هنوز ادامه دارد.

کد خبر 6094496

دیگر خبرها

  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • یسنا زنده پیدا شد
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه