Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : با توجه به تدابیر مسئولان استانی در پیشگیری از کرونا، جاده‌های استان نسبت به روز‌های گذشته بسیار خلوت شده است.

او گفت : در حال حاضر تمام محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه به دلیل بارش باران لغزنده است، لذا رانندگان در هنگام رانندگی قوانین را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شرایط که برای کشور به دلیل بیماری کرونا ایجاد شده است، لازم است مردم از سفر‌های غیرضروری به شدت خودداری کنند و سفر خود را به بعد از عادی شدن اوضاع فعلی و اتمام این بیماری موکول کنند.

 حیدری گفت: پلیس راه خودرو‌هایی را که متعلق به استان‌های دیگر از جمله قم، تهران، کرج و گیلان است متوقف می‌کند و با عوامل بهداشت، هلال احمر و نیروی انتظامی در بحث پیشگیری و تب سنجی مسافران همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد در جاده‌ها کاهش یافته، اما متأسفانه افرادی هستند هم در استان و هم استان‌های دیگر که توصیه‌های مسئولان در مورد پیشگیری از کرونا و قطع زنجیره این بیماری را رعایت نمی‌کنند  .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده وضعیت جوی آب و هوا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان