Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:02:18 GMT

توصیه‌های تنیسور مطرح بانوان جهان برای ماندن در خانه

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۳۸۰۲

توصیه‌های تنیسور مطرح بانوان جهان برای ماندن در خانه

سرنا ویلیامز تنیسور مطرح زنان جهان توصیه کرد برای ایمن ماندن از ویروس کرونا همه در خانه بمانند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرنا ویلیامز تنیسور مطرح بانوان جهان با شیوع ویروس کرونا به مدت 6 هفته خود را در خانه قرنطینه خواهد کرد.

ویلیامز همانند دیگر ستاره‌های تنیس جهان با لغو مسابقات ایندین‌ولز به دلیل شیوع ویروس کرونا، 5 هفته آینده را در خانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اینستاگرام خود نوشت که این چیزی نیست که احساس راحتی کند.

ویلیامز گفت: 6 هفته را در خانه سپری کنید، همسر باشید، مادر باشید. من به شما می‌گویم چطور این روزها می‌گذرد. این ویروس جدی است، امیدوارم همه سالم باشند.

سرنا ویلیامز بعد از مسابقات تنیس آزاد استرالیا و حذف زودهنگامش، در تورنمنت دیگری شرکت نکرده است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان بانوان تنیس جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم

رافائل نادال درباره بازی دو نفره به همراه کارلوس آلکاراس، تنیسور شماره ۳ جهان در بازی‌های المپیک پاریس (فرانسه) صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، برنده 22 تورنمنت گرند‌اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره ایده بازی دو نفره او و کارلوس آلکاراس در بازی‌های المپیک پاریس گفت: آیا کارلوس باید از من بخواهد که در المپیک، دو نفره با او بازی کنم؟ نه، نیازی نیست از من چیزی بپرسد. این برای من هم بسیار هیجان‌انگیز است. اگر اشتباه نکنم این برای کارلوس هم مهم است. خیلی خوب است که قبل از المپیک با هم یک تورنمنت برای آماده‌سازی و ایجاد رابطه در زمین مسابقه برگزار کنیم. فکر می‌کنم اگر هر دو در شرایط خوبی هستیم، پس چرا که نه؟ این برای تیم اسپانیا نیز خوب خواهد بود.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: بیایید ببینیم وقایع چگونه پیشرفت می‌کنند. امیدوارم بتوانم هم‌تیمی خوبی برای کارلوس شوم، مطمئن هستم که او برای من خوب خواهد بود. بیایید ببینیم این به کجا منجر می‌شود. امیدوارم ابتدا بتوانیم کمی با هم کار کنیم.

افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قهرمانی دختران تنیسور در غرب آسیا
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز