Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@19:38:10 GMT

کاهش تردد در مسیرهای مواصلاتی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۳۸۲۲

کاهش تردد در مسیرهای مواصلاتی کرمانشاه

تین نیوز

رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه از کاهش تردد در مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: با توجه به تدابیر مسئولان استانی در پیشگیری از کرونا، جاده‌های استان نسبت به روزهای گذشته بسیار خلوت شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به دلیل بارش باران لغزنده است، لذا رانندگان در هنگام رانندگی قوانین را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط که برای کشور به دلیل بیماری کرونا ایجاد شده است، لازم است مردم از سفرهای غیرضروری به شدت خودداری کنند و سفر خود را به بعد از عادی شدن اوضاع فعلی و اتمام این بیماری موکول کنند.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: پلیس راه خودروهایی را که متعلق به استان‌های دیگر از جمله قم، تهران، کرج و گیلان است متوقف می‌کند و با عوامل بهداشت، هلال احمر و نیروی انتظامی در بحث پیشگیری و تب سنجی مسافران همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تردد در جاده‌ها کاهش یافته، اما متأسفانه افرادی هستند هم در استان و هم استان‌های دیگر که توصیه‌های مسئولان در مورد پیشگیری از کرونا و قطع زنجیره این بیماری را رعایت نمی‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رییس پلیس راه استان کرمانشاه استان کرمانشاه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌کنند ومتواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصاً تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان