Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@23:52:47 GMT

افزایش سودآوری شرکت مس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۳۹۵۸

افزایش سودآوری شرکت مس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مس پرس، سعدمحمدی با بیان این مطلب و با اشاره به این‌که از ابتدای سال جاری بحث و بررسی درباره کاهش این مصوبه در دستور کار شرکت قرار گرفت، اظهار داشت: بر اساس مصوبه سال گذشته وزارت صمت حقوق دولتی پرداختی از سوی شرکت مس 12 درصد ارزش کاتد بود که  اکنون با مصوبه جدید وزارت صمت به 9 درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خبر خوب برای سهامداران فملی این است که این مصوبه برای بودجه سال 1398 اعمال می‌شود و سود و زیان حاصل از این مصوب در عملکرد مالی سال جاری شرکت مس مشخص خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که قطعا این مصوبه اثرات مثبتی بر بودجه 98 دارد ادامه داد: طبق بررسی‌های که پس از صدور این مصوبه انجام شد و در کدال منتشر شد اثرات سود و زیانی این مصوبه 3000 میلیارد ریال مثبت می‌باشد.

سعدمحمدی با اشاره به این‌که تولید کاتد مس شرکت تا پایان سال جاری حدود 250 هزار تن خواهد بود و برای نخستین بار رکورد تولید این محصول در تاریخ شرکت مس زده خواهد شد بیان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود در حوزه مالی هم فروشی بیش از 22 هزار میلیارد تومان را به ثبت برسانیم که بیانگر عملکرد خوب شرکت در حوزه فروش در شرایط سخت تحریم است. همچنین رکورد فروش از نظر تناژ نیز امسال به ثبت خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که تمام تلاش شرکت از ابتدای سال جاری بر مبنای دفاع از حقوق سهامداران و خلق سودآوری بیشتر برای فعالان بازار سرمایه استوار شده بود، یادآور شد: در کنار موفقیت‌های شرکت ملی مس در سال 1398 در حوزه  تولید، فروش و توسعه قطعا این مصوبه تکمیل‌کننده موفقیت‌های مس است که باعث افزایش سودآوری شرکت و سهامداران خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنایع مس بودجه98 شرکت مس سال جاری شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب جهانساز صبح شنبه در جلسه با اعضای هیأت مدیره سندیکای چای و چایکاران اظهار کرد: ورود چای سنواتی به بازار در آغاز فصل بهره‌وری به یک معضل تبدیل شده لذا می‌طلبد دولت باید در این خصوص ورود کرده و دغدغه را تعیین تکلیف کند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای قیمت گذاری برگ سبز چای درجه یک هر کیلو ۱۸ هزار تومان و درجه دو ۱۵ هزار تومان تعیین شده است، افزود: خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

جهانساز با تاکید بر اینکه قرارداد با کارخانجات چای برای خرید تضمینی در حال انجام است، ادامه داد: میزان بدهی کارخانجات به چایکاران ۳۱ میلیارد تومان است که موظف هستند تمامی بدهی خود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه کارگروهی که در حوزه چای در کشور تشکیل شد، مصوب کرد که چای‌های سنواتی تاریخ گذشته کمپوست شوند، تصریح کرد: چای‌های سنواتی برای انجام مراحل کمپوست باید به کشورهای هند، روسیه و چین صادر شود و اگر به کشورهای دیگر صادر شود.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه از دولت تقاضا داریم در تأمین نقدینگی به سازمان چای کمک کند، گفت: طی سال جاری خرید تضمینی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برگ سبز چای در کشور پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6089641

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان