Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@00:10:23 GMT

چه کسانی شانس دارند در استقلال حکم بگیرند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۴۰۰۲

چه کسانی شانس دارند در استقلال حکم بگیرند؟

خبرگزاری میزان- سرپرست جدید باشگاه استقلال قرار است اسامی تنی چند از همکاران خود را اعلام کند تا به کادر مدیریتی اضافه شوند. تاریخ انتشار: 10:04 - 24 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۱۳۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال در بستر بیماری گرفتار شده البته شرایط او طی روزهای اخیر بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما قبل از عود کردن بیماری، قرار بود چند تن از دوستان خود را به باشگاه بیاورد و به آنها پست بدهد.

یکی از گزینه‌های اصلی فتح‌الله‌زاده برای بازگشت به استقلال، بهرام امیری بود که قبلا هم در باشگاه با او همکاری کرده است. نفر بعدی، هاشم ساعدی است که شاید بار دیگر سخنگوی استقلال شود. علی امیری هم مد نظر فتح‌الله‌زاده بود اما به دلیل حضور در نساجی مازندران نمی‌تواند در این مقطع به استقلال کمک کند.

از دیگر گزینه‌های فتح‌الله‌زاده، می‌توان به علی نظری‌جویباری اشاره کرد. شنیده می‌شود او هم جزو گزینه‌های قریب برای حضور در فدراسیون است. البته به جز این افراد، یکی، دو نفر دیگر هم مورد توجه سرپرست باشگاه استقلال قرار دارند و باید دید نهایتا در سال جدید، چه کسانی برای حضور در کادر مدیریتی باشگاه حکم می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه استقلال به شایعه محرومیت این تیم

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال علی فتح الله زاده استقلال باشگاه استقلال فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد

تیم‌های روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تا کنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است.

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

کد خبر 846819 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!