Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: تاکنون، ۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی در شیروان بستری شده اند.

«دکتر سیدرضا سیدحسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: از این تعداد تست پنج نفر آنان کرونای مثبت بوده که سه نفر آنان ترخیص شده اند و دو نفر تحت مراقبت های پزشکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان درباره دغدغه شهروندان بابت هرگونه تنگی تنفس، سوزش حلق، خارش گلو، چشم و غیره که فکر می کنند شروع کرونا است، گفت: بیمار کرونا همراه با تب بالای 37.5 درجه، سرفه و تنگی نفس است که چنانچه این علایم مشاهده شد می توانند با تب سنج جیوه ای در خانه انجام دهند و بعد به درمانگاه مراجعه کنند.

 

سید حسینی افزود: همچنین افرادی هستند که در مراجعه اولیه تب ندارند و در این راستا می توانیم هر 6 یا هشت ساعت با تب سنج، تب خود را چک کنند و احتیاج به پزشک ندارند که برای پیشگیری از این ویروس، بهتر است مردم نکات گفته شده را رعایت کنند و از بیرون رفتن، حضور در تجمعات و مکان های پرازدحام اجتناب کنند.

 

 سرپرست بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: طی دو روز اخیر آمار بیمار مثبت کرونا در بیمارستان این شهرستان ثبت نشده است و هیچ گونه فوت صورت نگرفته و تاکنون کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و کلیه پرسنل بهداشتی درمانی بیمارستان این شهرستان اقدامات خوب و ارزنده ای را داشته اند.

 

این بیمارستان با مصوبه شورای تامین، برای پذیرش و درمان بیماران تنفسی در نظر گرفته شده است. 

 

نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در خراسان شمالی ۱۲ اسفندماه به ثبت رسید که تاکنون این رقم به ۴۵ مورد رسیده و ۵ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهداشت و سلامت شیروان کرونا آیت الله هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمندخبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز جواد شریعتی اظهار کرد: «پارمیدا رضایی» دانش‌آموز 13 ساله شهرستان لالی بود که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز که چند روز پیش بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به سه بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.

شریعتی گفت: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت