Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امین بابایی» سخنگوی استانداری تهران با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: قرار است امروز ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شود و مصوبات ضد کرونایی ستاد عملیات کلان شهر تهران در آن به تصویب برسد.

وی افزود: این مصوبات تا پایان وقت اداری امروز به دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تصریح کرد: تاکنون هیچ تصمیمی برای قرنطینه تهران اتخاذ نشده است و خبرهایی که در این زمینه منتشر می شود، بی پایه و اساس است.

خبر قرنطینه تهران کذب محض است

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: انتشار هر خبری مبنی بر قرنطینه تهران کذب محض است و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.

 بابایی افزود: با توجه به مصوبات و تاکیدهای مکرر شورای اطلاع رسانی دولت و پیگیری های موثر وزارت کشور، وظیفه اطلاع رسانی صرفا و قطعا از کانال مسئولان ستاد مقابله با کرونا امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه، دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران حق اظهارنظر در این زمینه را ندارد و ایشان هم تاکنون در این زمینه صحبتی نکرده است. در نتیجه انتشار خبری با موضوع قرنطینه تهران کذب محض است.

این مقام استانداری خاطرنشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز در این زمینه خبری منتشر نکرده و آنچه در برخی زمینه ها در باره قرنطینه تهران آمده است، جعلی و دروغ است.

بابایی یادآور شد: حسب پیگیریهای انجام شده در جلسات و کارگروههای تخصصی، تا پایان وقت امروز تمهیدات وتصمیمات لازم از طریق ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اندیشیده و اعلام خواهد شد.

وی افزود: با تفویض اختیار این ستاد، افراد ذیمدخل از جمله استاندار یا فرمانده ستاد کرونا اطلاع رسانی لازم را در خصوص شیوه نامه یا شیوه عملکردی جدید مقابله با کرونا ابلاغ خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران به همین دلیل از مردم خواست اخبار را از طریق رسانه های رسمی و معتبر که به نقل از افراد صاحب صلاحیت اعلام می شود، دریافت کنند.

ایرنا  و تکذیب یک خبر جعلی

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) هم در این زمینه اعلام کرد: «برای سومین بار در هفته گذشته خبری جعلی به نقل از #ایرنا درباره #قرنطینه_تهران در حال بازنشر است. هم فعلاً چنین خبری اعلام نشده و هم ایرنا چنین خبری را منتشر نکرده است. تأکید مکرر اینکه: هرخبری که در سایت یا توییتر ایرنا نباشد خبر ایرنا نیست. »

اطلاعیه ایرنا در این زمینه در حساب رسمی آن در توییتر منتشر شده است.

برخی رسانه ها امروز برای چندمین روز پیاپی در خبری جعلی به نقل از ایرنا از قرنطینه تهران خبر داده اند.

برچسب‌ها کرونا استانداری تهران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استانداری تهران حسن روحانی کرونا استانداری تهران استانداری تهران قرنطینه تهران اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند تا با خدشه بر دور دوم انتخابات، ماحصل انتخابات را زیر سؤال ببرد، گفت: انتخابات ۱۱ اسفند با همت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در سلامت کامل برگزار و حتی یک صندوق نیز ابطال نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سید عباس جوهری صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در دور نخست انتخابات خاری در چشم دشمنان بود و آن‌ها تلاش می‌کنند تا با خدشه وارد ساختن به دور دوم انتخابات، ماحصل انتخابات را زیر سؤال ببرند که در این زمینه همه باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه با ارشادات و راهبری‌های مقام معظم رهبری سال گذشته تجربه بسیار خوبی در زمینه برگزاری انتخابات پشت سر گذاشتیم، افزود: ورود زودهنگام رهبر فرزانه انقلاب به موضوعات مربوط به انتخابات و تعیین چهار راهبرد رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت برای انتخابات نشان داد که کار سختی پیش رو داریم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تأکید بر اینکه با تلاش و همت فرمانداران و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در سطح استان، در تحقق این چهار راهبرد، موفقیت بسیار خوبی کسب کردیم، گفت: در حوزه رقابت اتفاقات بی‌نظیری در کشور و استان تهران شاهد بودیم. ورود صداوسیما و اختصاص 200 کانال برای نامزدها و استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی با هدف اجرای عدالت در تبلیغات انتخاباتی از جمله این اقدامات بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 11 اسفند در سلامت کامل برگزار شد و حتی یک صندوق نیز در سطح استان ابطال نشد، تأکید کرد: در حوزه امنیت نیز علیرغم تلاش دشمنان برای اخلال در امنیت انتخابات، با همت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تمام قد از انتخابات حفاظت و صیانت شد.

جوهری به تلاش‌های دشمنان برای کم کردن مشارکت مردم در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: مردم در استان تهران با مشارکت بالای خود همه را شگفت‌زده کردند و نشان دادند با وجود مشکلاتشان مردانه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند که باید از آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با مدیریت خوب فرماندار اسلامشهر روند برگزاری انتخابات در این شهرستان به‌خوبی برگزار شد، بیان کرد: همچنین شاهد اجرای طرح‌های ابتکاری همچون "با هم انقلاب، با هم انتخاب" در اسلامشهر بودیم که فضایی را ایجاد کرده بود تا نخبگان حوزه‌های مختلف به بیان مسائل و نظراتشان بپردازند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 هزار و 649 صندوق تمام مکانیزه در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس بر ضرورت آموزش رأی‌دهندگان و عوامل اجرائی و همچنین اتخاذ تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم جهت آغاز رأی‌گیری در ساعت مقرر، در روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه تأکید کرد.

جوهری ضمن قدردانی از تلاش‌های 200 روزه اعضای هیئت‌های اجرائی، نظارت و بازرسی و اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات اسلامشهر برای اجرای هرچه بهتر انتخابات اسلامی و خبرگان رهبری گفت: با همفکری و هم‌افزایی شما روز جمعه نیز شاهد برگزاری هرچه بهتر دور دوم انتخابات مجلس در این شهرستان خواهیم بود.

افزایش مشارکت 7 درصدی مردم مشهد در انتخابات

در ادامه حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی در این جلسه از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: 188 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان تعیین‌شده، آموزش نمایندگان فرماندار، کاربران و سایر عوامل اجرائی انجام شده و برگزاری انتخابات با مشارکت 5500 نفر روز جمعه در اسلامشهر انجام خواهد شد.

گفتنی است پس از ارائه گزارش و بیان نظرات حاضرین در این جلسه رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اهدای لوح تقدیر از اعضای هیئت‌های اجرائی، نظارت، بازرسی و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس