Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس طاهری گفت : تخت های بیمارستانی شهریار به جهت بهبود و تقویت ظرفیت های درمانی در حال اضافه شدن می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این جلسه آخرین آمار و گزارشات در خصوص انتشار کرونا ویروس و اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی و مقابله با آن به فرماندار شهریار ارائه شد و جهت کنترل شرایط و خارج شدن از وضعیت هشدار جدی پیشنهاداتی مطرح و دستوراتی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به تصمیم اخیر اتخاذ شده مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی و کسبه در مناطق مشخص شده، بر لزوم همکاری، همراهی و توجه جدی مردم و کسبه به این موضوع تاکید کرد که میتواند عاملی بسیار تاثیر گذار در کنترل و کاهش انتشار این ویروس می باشد.

مهندس طاهری در این جلسه از در نظر گرفتن چندین نقاهت گاه در سطح شهرستان شهریار خبر داد، همچنین گفت: به جهت تسهیل در امر پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی بهتر به آنها طی رایزنی های صورت گرفته و تصمیمات اتخاذ شده تخت های بیمارستانی بیشتری به تخت های فعلی در شهرستان در حال اضافه شدن است. ضمن اینکه دستور دادیم برای ساماندهی درست و نظم دهی مناسب، زون بندی در بیمارستان ها صورت بگیرد که این امر در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل های درمانی و بیمارستانی شهرستان را موضوعی مهم عنوان کرد و اظهار داشت: بیمارستان های ما به تجهیزات و موارد مورد نیاز خود را اعلام کنند تا به سرعت برای آنها فراهم گردد و به هیچ وجه موردی نباشد که بیماری مراجعه کند و بیمارستان های شهرستان در ارائه خدمات ضعیف عمل کنند لذا تقاضا داریم همه با عزمی راسخ تمام توان خکد را بکار بگیرند و ما نیز همواره پشتیبان کننده و تسهیل کننده امور مرتبط خواهیم بود.

فرماندار شهرستان شهریار با بیان اینکه سلسله اقدامات مورد نیاز و انجام کارهای پیشگیرانه در سطح شهرستان با همکاری گروه های مردمی،میتواند در ابعاد گسترده تری ادامه پیدا کند، افزود: ضدعفونی معابر و شریان های پر رفت و آمد در سطح شهرها و روستا با دقت و حساسیت و مستمر طی دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت می بایست بصورت مستمر صورت بگیرد.

 وی همچنین توزیع مناسب و کافی محلول های ضدعفونی و ماسک و دستکش یکبار مصرف در سطح داروخانه های شهرستان شهریار مورد مهم دیگری دانست که مورد دغدغه مردم می باشد که مستلزم ان است تا شبکه بهداشت و درمان با انجام‌هماهنگی های لازم این موضوع هر چه سریع مرتفع کند تا مردم بتوانند از این امکانات و وسائل بسادگی بهره مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فواید این گیاه خوراکی در کاهش وزن و حفاظت از قلب
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است