Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:34:23 GMT

تعطیلی تمامی اقامتگاه های روستایی دهاقان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۴۲۷۲

تعطیلی تمامی اقامتگاه های روستایی دهاقان

سرهنگ رستگار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باعنایت به تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان وپیرو جلسه مورخ ۲۰ اسفند ماه بخشدار مرکزی شهرستان با دهیاران در ارتباط با پیشگیری از ویروس کرونا در سطح روستاها کمیته سلامت روستایی تشکیل شد.

 وی بیان داشت: مقرر شد که تمامی راههای منتهی به تفرجگاه های واقع در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دهاقان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وعدم تجمع گردشگران محترم در محل های گردشگری توسط دهیاران تا اطلاع ثانوی بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی دهاقان  بیان داشت: از هموطنان گرامی  درخواست همکاری و همراهی را داریم تا کرونا ویروس را شکست دهیم و سپس  در شرایط عادی با آرامش خاطر از این مکان های گردشگری استفاده نماییم.

رستگار  ادامه داد: مکان های بوم گردی و اقامتگاه های واقع در روستاهای هدف گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل و حق پذیرش گردشگر را ندارند.

رستگار اظهار داشت: این مهمان به شکل ناخوانده وارد کشور عزیزمان ایران شده و همه خدمتگزاران کشور را درگیر نموده به‌ویژه جامعه پزشکی وپرستاران سخت کوش که در خط مقدم قرار گرفته‌اند .

بخشدار دهاقان افزود:  با رعایت موارد بهداشتی و خارج نشدن از منزل، می توانیم  این ویروس  را شکست بدهیم و سلامتی همدیگر را تضمین کنیم و به سلامتی این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی  تاکید کرد:  مردم خوب و فهیم روستاهایی  که در سایر استان ها و شهرستان ها سکونت دارند ودارای ملک و خانه در روستاها هستند روز های تعطیل به روستای خودشان مهاجرت نکنند تا خدای ناکرده باعث انتقال این مهمان ناخوانده و موجب شیوع آن باشند.

به گزارش مهر ، پیرو مصوبه‌ی جلسه‌ی مورخ ۹۸/۱۲/۱۲ و با تاکید بخشدار مرکزی شهرستان، عملیات ضدعفونی نمودن معابر، مساجد و اماکن عمومی روستاها هر ۴۸ ساعت یکبار  توسط دهیاری و نیروهای بسیجی انجام می شود.

کد خبر 4875697

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا بخشداری گردشگری بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا احتکار ماسک طبی قزوین زاهدان بیرجند شیراز استانداری سمنان قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • تصاویر| دشت لاله های واژگون آستانه دهاقان
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!