Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:تحریم دارویی از ایران از سوی آمریکا مصداق جنایت جنگی است. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

اکبر ترکی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان  مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره تحریم دارو و تجهیزات پزشکی ایران از سوی آمریکایی‌ها، گفت: این اقدام آمریکا مصداق  جنایت جنگی است و جامعه جهانی باید نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصوبات ضدکرونایی جدید در تهران امروز ابلاغ می‌شود

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی و با گسترش ویروس کرونا، همه جامعه بشری مورد تهدید قرار گرفته اند، ادامه داد: این ویروس امروز  مرز، کشور، منطقه، قوم و مذهب نمی‌شناسد و باید همه کشورهای جهان دست به دست هم بدهند و برای ریشه کن شدن این ویروس تلاش کنند.

نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس با تاکید براینکه اقدام دولتمردان آمریکایی در تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی که برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته می‌شود بخشی از رفتار ناقض حقوق بشری آنها محسوب می شود، اضافه کرد:  دادگاه‌های بین‌المللی باید مانع رفتار ضد حقوق بشری آمریکا شوند زیرا داروها و تجهیزات در مسیر پیشگیری و درمان کرونا در ایران به کار گرفته می‌شود و اگر این تجهیزات و داروها به ایران نرسد مانع بزرگی در مسیر کنترل کرونا محسوب شده و تبعات زیادی را دارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد:لازم است با توجه به اینکه امروز 100 کشور جهان درگیر کرونا شده اند و برای جلوگیری از رخ دادن فاجعه بشری از سوی تمام مجامع بین المللی و حقوقی بحث کنار رفتن تحریم ها دنبال شود.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند

به گزارش جماران؛ روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی ادعا کرد تعلیق رابرت مالی، نماینده سابق دولت بایدن در امور ایران و عضو اصلی تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات هسته‌ای و تعلیق مجوز فعالیتش در کاخ‌ سفید که چند ماه پیش صورت گرفت، به علت نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و سرقت شدن آن‌ها از طریق حمله سایبری بوده است.

در همین خصوص، جمعی از اعضای ارشد کنگره آمریکا در نامه‌ای به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نوشتند طبق تحقیقات خود دریافته‌اند یک «عامل متخاصم سایبری» توانسته به گوشی یا ایمیل شخصی رابرت مالی دسترسی پیدا کند، و از بلینکن خواسته شده این یافته‌ها درباره نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را تایید کند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • الازهر مصر حمله اسرائیل به رفح را جنایت جنگی تمام عیار خواند
  • آیا خیزش مردمی در غرب ماشین جنگی اسرائیل را متوقف می‌کند؟
  • اسب تروجان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است