Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@15:22:50 GMT

اعلام ساعات سرویس‌دهی اتوبوسرانی اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۴۳۶۹

اعلام ساعات سرویس‌دهی اتوبوسرانی اهواز

ایسنا/خوزستان اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در اطلاعیه ای از محدودیت خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز از شنبه، ۲۴ اسفندماه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از شهرداری اهواز، در این اطلاعیه آمده است:

"۲۰ شبانه‌روز از تلاش بی‌وقفه پرسنل سخت کوش سازمان اتوبوسرانی و همکاری طلاب حوزه های علمیه اهواز برای ضدعفونی اتوبوس‌های شهری اهواز می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز پیدایش ویروس کرونا در کشور و پیش از هر دستورالعملی، با اتحاد، تلاش و یکدلی، کلیه اتوبوس‌ها و پایانه‌های درون شهری به صورت شبانه‌روزی شستشو، نظافت، پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی شده است.

در حال حاضر که ویروس کرونا در شرایط اوج خود قرار دارد، شهردار کلانشهر اهواز با هماهنگی استاندار خوزستان در اقدامی پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، دستور توقف و محدودیت سرویس‌دهی اتوبوس‌های درون شهری را تا اطلاع ثانوی صادر کرده است.

برنامه سرویس‌دهی در بخش اول از ساعت ۶:۱۵ تا ۸:۳۰ صبح و در بخش دوم از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ با تمام ظرفیت در کلیه خطوط برای رفاه حال کارمندان و کارگران که باید در محل کار خود حاضر شوند، انجام می‌شود.

تصمیم محدودیت و تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز در جهت سلامتی شهروندان و شکست سریع‌تر ویروس کرونا گرفته شده است."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به فعالیت ۱۰۰ دستگاه تانکر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی گفت: مشکلات نقاط بحرانی بارندگی گذشته احصا و تا حدودی رفع شده‌اند علاوه بر آن همه‌ی کارکنان خدمات شهری اهواز در محل کار حضور دارند و با شیفت‌بندی در محل پمپ‌ها مستقر شده‌اند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: با توجه پیش‌بینی صورت گرفته برای بارندگی از ۲۴ ساعت قبل آمادگی لازم برای مقابله و جمع‌آوری آب‌های سطحی را داشته‌ایم و همه‌ی مناطق و سازمان‌های شهرداری در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و با آغاز بارندگی به همراه دستگاه‌های معین اقدامات خود را در سطح شهر شروع کردند.

وی افزود: تا کنون آب‌گرفتگی خاصی صورت نگرفته جز در خیابان‌هایی که از قبل برای خروج آب پیش‌بینی شده بودند، از آنجایی که در محلات آب را از یک خیابان خارج می‌کنیم تجمع آب در آن خیابان طبیعی است با این حال در تلاش هستیم که کمترین مشکل برای شهروندان ایجاد نشود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: با توجه به بارندگی‌های گذشته خیابان‌هایی که احتمال تجمع آب‌های سطحی در آن‌ها وجود داشت شناسایی شدند و تیم‌های عملیاتی شهرداری در این محل‌ها از ۲۴ ساعت قبل مستقر و آماده بودند.

شمس با اشاره به اینکه اگر بارندگی به همین ترتیب باشد مشکلی خاصی ایجاد نمی‌شود، توضیح داد: نقاط بحرانی بارندگی‌های گذشته مانند شهرک اهواز، ملاشیه و معین زاده شناسایی و مشکلات آن‌ها احصا و سعی شد برای بارندگی فعلی رفع شود، امیدوارم در بارندگی امروز مشکلی برای شهروندان این مناطق ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: برای جمع آوری آب‌های سطحی علاوه بر پمپ‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ موجود، یکصد دستگاه تانکر برای دفع آب‌های سطحی در هشت منطقه شهرداری اهواز پیش‌بینی شده و در حال فعالیت هستند، علاوه بر آن همه‌ی کارکنان خدمات شهری اهواز در محل کار حضور دارند و با شیفت‌بندی در محل پمپ‌ها مستقر شده‌اند.

کد خبر 750142

دیگر خبرها

  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم