Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد افکار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون پنج نفر از بیماران بستری در بیمارستان سجادیه تربت‌جام فوت کرده‌اند که ابتلای سه نفر آنان به کرونا قطعی بوده و ۲ نفر دیگر نیز مشکوک به کرونا هستند که منتظر جواب نهایی آزمایشات آنها هستیم.

وی با بیان اینکه جواب آزمایش ۱۹ نفر از موارد مشکوک به کرونا در این شهرستان منفی اعلام شده است ادامه داد: ۱۵ نفر از بیماران نیز تاکنون از بیمارستان مرخص شده و در منازل خود قرنطینه و تحت درمان هستند و حال یک بیمار نیز وخیم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دیر رسیدن جواب آزمایش‌های بیماران مشکوک به کرونا از مهمترین مشکلات پیش روی مبارزه با این بیماری است و در حال حاضر منتظر جواب نهایی ۴۷ نمونه آزمایشگاهی هستیم.

دکتر افکار خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی را مهمترین اقدام موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر کرد و افزود: همه مردم باید با جدیت به این توصیه توجه ویژه داشته و به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون کمبود اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و انواع ضدعفونی کننده ها در این شهرستان مشهود است.

وی گفت: سه بیمارستان سجادیه، مهر مادر و ارتش در این شهرستان با افزون بر ۱۹۵ تخت مجهز برای پذیرش مبتلایان به بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

شهرستان تربت‌جام در ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی تاکنون با اضافه شدن ۱۱۰ مبتلای جدید به ۳۹۵ نفر رسیده است.

۲۷۰ نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان هستند.

تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده است  ۲۸ تن است که ۲۰ تن از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۶ تن مربوط به دانشکده علوم پزشکی نیشابور هستند و دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت‌جام و گناباد هم هر کدام یک فوتی داشته‌اند.

برچسب‌ها تربت جام ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت جام ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت تربت جام ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد