Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@17:44:38 GMT

فعالیت متروی اصفهان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۴۸۴۴

فعالیت متروی اصفهان متوقف شد

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا از تصمیم این ستاد برای توقف فعالیت متروی شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت اله غلامی با بیان اینکه مهمترین مبحث این جلسه تامین اقلام ضدعفونی کننده و بهداشتی برای مردم و کادر درمانی بود، اظهار کرد: خوشبختانه با افزایش تولیدی که از این اقلام در سطح استان داشتیم بخش قابل توجهی از نیاز استان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مقرر شد کمیته‌ای در خصوص تامین این اقلام تشکیل شود، افزود: این کمیته متشکل از دانشگاه علوم پزشکی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بر چگونگی توزیع این اقلام نظارت دارد.

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا با اشاره به اقلام بهداشتی احتکار شده‌ای که توسط فرمانده نیروی انتظامی استان اعلام شد، گفت: قرار شد این اقلام به شکلی که دادستانی اصفهان تعیین می‌کند، توزیع شود.

وی همچنین در خصوص وضعیت کاری بانک‌های استان گفت: مقرر شد همه شعب بانک‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

غلامی با اشاره به حمل و نقل عمومی شهری در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه کاهش قابل توجهی در این سفرها داشتیم و مترو به دلیل فضای در بسته‌ای که دارد احتمال شیوع ویروس در آن زیاد است، با تعامل شهرداری اصهفان تصمیم به توقف فعالیت آن گرفته شد و تعداد مسافری که از این وسیله استفاده می‌کردند از این پس از تعدادی اتوبوس که در این مسیر اضافه‌ می‌شود، استفاده کنند.

وی همچنین به وضعیت برگزاری نماز جمعه و جماعات اشاره و خاطر نشان کرد: مقرر شد همچنان نماز جمعه و جماعات تا پایان سال برگزار نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی در خصوص تیم‌های غربالگری که در ابتدای معابر ورودی استان مستقر شده‌اند، گفت: مقرر شد این تیم‌ها به صورت سه شیفت به غربالگری و کنترل افراد وارد شده به استان بپردازند.

وی به تعطیلی مراکز فرهنگی، ورزشی و تجاری در این دوره زمانی و به دلیل شیوع این بیماری اشاره کرد و افزود: قرار شد مراکز دولتی که صاحب ملک هستند تا دوماه اجاره بها را به صاحبان کسب و کار ببخشند.

غلامی به اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا به استان اصفهان اشاره و خاطر نشان کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی کاشان تخصیص یافت.

وی همچنین از نقاهتگاه‌ها به عنوان محل نگهداری از بیماران بهبود یافته نام برد و تصریح کرد: این محل‌ها برای نگهداری بیمارانی که پس از بهبود از بیمارستان‌ها مرخص می‌شوند استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0030wg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مترو اصفهان مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کد خبر 6089998

دیگر خبرها

  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟