Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر در پیام تسلیت استاندار قزوین آمده است: وَ بشّر الصّابرین الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ الرّاجِعُونَ

خبر درگذشت جناب آقای حاج ابراهیم عبدالرزاقی از چهره‌های مبارز قبل از انقلاب و از فعالان سیاسی متعهد و متدین بعد از انقلاب موجب تأثر و تألم فراوان گردید، اینجانب این مصیبت بزرگ را خدمت اخوان، فرزندان و خانواده محترم این فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از درگاه خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با اولیا دین به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) برای آن مرحوم و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

همچنین شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با صدور پیام تسلیت درگذشت مبارز انقلابی، حاج ابراهیم عبدالرزاقی را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت سیاوش طاهرخانی، شهردار و حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خطاب به نایب رئیس شورای اسلامی آمده است: کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

خبر درگذشت برادر گرامیتان، مبارز پیش از انقلاب و فعال سیاسی متعهد انقلابی، حاج ابراهیم عبدالرزاقی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

اینجانبان مصیبت وارده را حضور جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای شما و بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر جمیل و اجر جزیل، و برای آن فقید غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نمائیم.

مرحوم عبد الرزاقی از فعالان سیاسی و مبارزان انقلابی بود استان که به دلیل بیماری کرونا درگذشت.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب خانواده رئیس شورای اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر طول عمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد