Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:12:00 GMT

پنج هزار و ۴۸۹ موادمحترقه غیرمجاز در اراک کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۵۶۶۹

پنج هزار و ۴۸۹ موادمحترقه غیرمجاز در اراک کشف شد

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «امیر مختاری» افزود: این میزان موادمحترقه در بازرسی از یک دستگاه خودرو کشف شده است. 

وی بیان کرد: روز گذشته (جمعه) ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اراک در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند که در بازرسی از آن این تعداد مواد محترقه را به‌دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ مختاری اظهار داشت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در خصوص فعالیت افراد سودجود در عرضه و تولید مواد محترقه غیرمجاز، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

تامین امنیت چهارشنبه آخرسال و نوروز اولویت پلیس استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تامین امنیت چهارشنبه آخرسال و نوروز اولویت پلیس این استان است و در این راستا تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است.

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: تعامل مدافعان امنیت با مدافعان سلامت استان برای کنترل و مهار ویروس کرونا روز به روز در حال افزایش است و فرماندهی انتظامی استان مرکزی توان مضاعفی برای مقابله با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به‌کار گرفته است.

وی بیان کرد: پلیس برای مقابله و مهار هرچه سریعتر این ویروس در کنار دستگاه‌های اجرایی است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

مهر و موم چهار واحد صنف بهداشتی متخلف در خنداب 

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: چهار واحد صنفی متخلف این شهرستان در راستای اجرای تشدید طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان شناسایی و مهر و موم شدند.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: با آغاز طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و تشدید اجرایآن‌ها که با همکاری این پلیس و دیگر دستگاه‌های متولی سلامت و بهداشت در شهرستان خنداب در حال اجرا است، تیم‌های مشترکی تشکیل شده و بازدیدها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: انتظار است متصدیان صنوف مختلف این استان به مقررات ابلاغی در خصوص پیشگیری و شیوع هر چه بیشتر کرونا ویروس توجه کنند و مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اراک استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان

 فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی تقدسی یکشنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد