Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در سومین جلسه کمیته "ارزیابی طرح‌های فناورانه جلوگیری از کرونا"، سه طرح از طرح‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مورد تصویب قرار گرفت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی این دانشگاه برای حمایت کامل از طرح‌های ملی جلوگیری از شیوع ویروس بیماری کووید 19 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سومین جلسه کمیته ارزیابی طرح‌های فناورانه جلوگیری از کرونا به صورت ویدئو کنفرانس جهت جمع‌بندی طرح‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عصر روز گذشته به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و مهندس سیدمحمدجواد صدری مهر سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، سه طرح از طرح‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد در هفته جاری پس از رفع نواقص طرح‌ها، مورد حمایت مادی و معنوی پارک علم و فناوری قرار گرفته و برای ارائه به جامعه تولید انبوه شوند.
دکتر طهرانچی در این جلسه با تأکید بر ضرورت اهتمام دانشگاهیان برای استفاده از فناوری در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت کامل از طرح‌های ملی جلوگیری از شیوع این ویروس خبر داد.
گفتنی است کمیته ارزیابی طرح‌های فناورانه جلوگیری از کرونا از 20 اسفندماه جاری به صورت روزانه جهت بررسی طرح‌های فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده و تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا از منطقه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مسعود پارسانیا، دکتر هدی جهاندار، دکتر هاشمیان، دکتر منصور بیات، دکتر مهدی رجبی، دکتر رامین اصغریان، دکتر حمید مهدی و دکتر آزاده کاظمی از اعضای کمیته ارزیابی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمایت دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان طرح های فناورانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - خدیجه نادری: دانشگاهیان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در حمایت از جنبش دانشجویی دانشجویان آمریکا ظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت همراه با نماز جماعت تجمیعی در سه راه زبان دانشگاه اصفهان تجمع کردند.

کد خبر 6090993

دیگر خبرها

  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود