Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:06:22 GMT

تمامی مکان های عمومی و سربسته در کردستان تعطیل می شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۶۲۰۰

تمامی مکان های عمومی و سربسته در کردستان تعطیل می شوند

بە گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد مقابله با کرونا شرایط امروز استان و کشور را متفاوت با گذشته عنوان کرد و گفت: خواسته مردم جلوگیری از ایجاد هر نوع تجمع برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و ما به این خواسته مردم باید عمل کنیم.

وی افزود: ضروری است در سریعترین زمان ممکن اماکنی که امکان آلودگی زیادی دارند بسته شوند و از جمله این اماکن بازار سرپوشیده سنندج، دستفروشان، پاساژهای استان و تاناکورای سنندج و برخی دیگر از مکان‌های عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادنیا همچنین از دیگر مکان‌های آلوده را جایگاه های سوخت ذکر کرد و اظهار داشت: سوخت گیری در این اماکن باید توسط اپراتورها انجام شود و مردم حتی الامکان خود از سوخت گیری پرهیز کنند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود بار دیگر به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد تا می‌توانند بخش‌ها و کارکنان غیر ضروری خود را کم کنند و اداراتی که کارکنانشان ناچار به حضور هستند شرایط بهداشتی و سلامت خود و مراجعین را در دستور کار قرار دهند.

مرادنیا با بیان اینکه هم اکنون ورودی شهرهای استان توسط اکیپ‌های سلامت کنترل می‌شود، گفت: ما با بهره‌گیری از هر امکانی باید تلاش کنیم تا تعداد ورودی‌ها به استان کم شود و در این راستا نیازمند همکاری تمامی نیروها فعال در این بخش هستیم.

کد خبر 4877737

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن مرادنیا استانداری کردستان ویروس کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا احتکار ماسک طبی قزوین زاهدان شیراز استانداری سمنان بیرجند صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد