Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار پیرامون فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

اقدام مثبت استقلال برای پیروزی در یک پرونده

استقلال پول پرونده بویان را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بویان بابت نیم فصل حضور در استقلال این باشگاه را ملزم به پرداخت ٢٩٠ هزار دلار کرده است که این موضوع باعث شده آبی ها به دادگاه cas شکایت کنند. با این حال باشگاه استقلال تا امروز هزینه دادرسی شکایت این باشگاه به دادگاه cas را پرداخت نکرده بود اما به نظر امروز این اتفاق رخ داد تا تا آبی ها همچنان امیدوار به پیروزی در پرونده این بازیکن باشند.

ستاره‌های آسیایی روی پیراهن الهلال!

تیم الهلال در حالی از کیت جدید خود رونمایی کرد که روی لوگوی این تیم در البسه جدید ۷ ستاره به نشانه ۳ قهرمانی آسیا و ۴ نایب قهرمانی، نقش بسته است. این کیت مانند همیشه آبی رنگ است.

خلیل‌زاده: بازیکنان استقلال ٢٠ درصدشان را می‌خواهند

اسماعیل خلیل زاده در بخشی از مصاحبه خود با رادیو تهران مدعی شد که تمرین تیم فوتبال استقلال در تاریخ بیست و ششم اسفندماه آغاز می شود و در این باره گفت: با اعلام آقای مجیدی تمرین تیم فوتبال استقلال در تاریخ بیست و ششم اسفندماه آغاز می شود و ما باید بین ١۵ تا ٢٠ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

اتفاقی که خشم ستاره پرسپولیس را برانگیخت!

در اولین ساعات اعلام تعطیلی تمرینات پرسپولیس، عصبانیت گلر خارجی این تیم باعث ایجاد یک موضوع حاشیه ای جدید برای قرمزها شد. بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس که این فصل هر بار درون دروازه ایستاده عملکرد خوبی داشته، یک استوری در اینستاگرام خود منتشر و به شدت نسبت به عملکرد مدیران باشگاه انتقاد کرد. رادو در استوری نوشت: «نه، زندگی، نه پول، نه پرواز. برای هیچکس مهم نیست. فقط (می گویند) انشاالله، هیچوقت (نمی گویند) حتما. فقط ببخشید. تا کی؟؟ من سرباز نیستم، من یک فوتبالیست حرفه ای هستم.»

تمرینات پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

با نظر کادر فنی تیم، تمرینات پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد تا بازیکنان چند روزی به استراحت بپردازند. پیش از این اعلام شده بود سرخ پوشان تا بیست و پنجم اسفندماه به تمرین خواهند پرداخت اما با دستور یحیی گل محمدی و به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات پرسپولیس از امروز و تا اطلاع ثانوی به حالت تعطیلی درآمد.

استقلالی‌ها به دنبال بازگرداندن موسوی

عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال است که در مدت کوتاه حضور خود مشکلات پروازی آبی ها را به طور کامل برطرف کرد و البته در چند مقطع با کمک های مالی خود مشکلات باشگاه را حل کرد. با این حال موسوی به دلیل اختلاف با خلیل زاده سرپرست وقت باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد و البته درگیری لفظی او با علی فتح الله زاده در یک برنامه تلویزیونی شرایط را برای بازگشت او پیچیده کرد. البته در این بین با توجه به مشکلات مالی عدیده باشگاه استقلال و البته سررسیدن زمان پرداخت قرارداد بازیکنان خارجی این باشگاه اعضای هیئت مدیره استقلال در تلاش هستند تا موسوی را راضی به بازگشت کنند.

مصدومیت هافبک پرسپولیس در تمرین یک ساعته!

اوساگوانا، هافبک - مهاجم سرخ پوشان که اخیرا و در فصل نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست با مصدومیتی که تمرین امروز با آن روبرو شد بالاجبار زمین را ترک کرد و ادامه این جلسه تمرینی یک ساعته بدون این بازیکن ادامه یافت. هرچند گفته می شود مصدومیت اوساگوانا جزئی بوده اما هنوز اظهار نظری رسمی از سوی کادر فنی و یا پزشکی باشگاه در این باره بازیکن بیان نشده است.

اولویت مالی باشگاه پرسپولیس؛ نه برانکو، نه کالدرون!

هدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که رییس هیئت مدیره سرخ ها نیز محسوب می‌شود، امروز در تمرین این تیم حضور یافت و به بازیکنان وعده داد تا بخشی از مطالبات آن ها پرداخت شود. او گفت که از پرونده های پرسپولیس در فیفا اطلاع دارد اما اولویتش پرداخت حقوق و مطالبات بازیکنان است. این در حالی است که پرسپولیس به جز برانکو و کالدرون، ملزم به پرداخت حقوق ۷ نفر دیگر از جمله دستیاران این دو مربی است.

رد مذاکره تراکتور با بوریرام برای انتقال اسدی

باشگاه بوریرام تایلند طی روزهای گذشته با پیشنهادی یک میلیون دلاری به رضا اسدی هافبک تراکتور خواهان جذب این بازیکن شد اما او این پیشنهاد را رد کرد و خواهان ماندن در تیم تبریزی شد. در این باره شایعه شده بود که چون اسدی تحت قرارداد با باشگاه تراکتور است مسئولان این باشگاه با بوریرام تایلند وارد مذاکره شده اند تا بتوانند در صورت دریافت مبلغ بالا، رضایتنامه هافبک خود را صادر کنند اما این شایعه صحت ندارد.

104 / 351 استقلال پرسپولیس بویان فوتبال ایران اوساگونا بوژیدار رادوشویچ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس بویان فوتبال ایران اوساگونا بوژیدار رادوشویچ تمرینات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان امروز در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که تنها یک غایب قطعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در مهم‌ترین دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت‌_ تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که نتیجه این دیدار در سرنوشت قهرمانی این فصل بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. سپاهان در حالی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که تنها محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و سایر مصدومان این تیم در بازی‌های قبل مثل پیام نیازمند، محمد جواد حسین نژاد، آریا یوسفی، رضا اسدی و فرشاد احمدزاده شرایط بازی حداقل به عنوان یار تعویضی را دارند.

با چنین شرایطی دست مورایس برای انتخاب بازیکنان در ترکیب اصلی باز است و او سعی خواهد کرد بهترین استراتژی را برای دیدار با پرسپولیس برگزیند.

بازگشت پیام به لیگ برتر

پیام نیازمند پس از یک مصدومیت نسبتاً طولانی مدت که باعث شد وی دیدارهای ابتدایی تیمش را در سال ۱۴۰۳ از دست دهد از بازی قبل در جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی در ترکیب قرار گرفت تا برای بازگشت به بازی‌های لیگ برتر در شرایط بازی قرار بگیرد. او با شرایطی بهتر نسبت به بازی با استقلال ملاثانی در ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و جلوتر از او همان خط دفاعی ثابت سپاهان در بازی‌های اخیر قرار خواهد گرفت. خط دفاعی که با سیاوش یزدانی و هادی محمدی در دفاع وسط و میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان در دو سمت چپ و راست شکل می‌گیرد. محمد دانشگر با وجود دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت ممکن است در لیست سپاهان حضور داشته باشد، اما بعید است به او مقابل پرسپولیس بازی برسد.

خط هافبک بدون غایب مقابل پرسپولیس

سپاهان مقابل پرسپولیس مانند بازی‌های قبل احتمالاً با سه هافبک بازی می‌کند. برایان دابو قطعاً هافبک دفاعی سپاهان خواهد بود و در کنار او محمد کریمی نیز در کارهای دفاعی کمک دابو خواهد کرد. جلوتر از این دو و مایل به سمت چپ این امید نورافکن خواهد بود که به عنوان سومین هافبک سپاهان به کار گرفته می‌شود. با این حال اگر رضا اسدی در خط حمله به کار گرفته شود ممکن است فرشاد احمدزاده به جای یکی از سه هافبک سپاهان در ترکیب اصلی حضور پیدا کند تا شکل هجومی‌تری به ترکیب سپاهان ببخشد. محمد جواد حسین نژاد نیز دیگر هافبک هجومی سپاهان خواهد بود که احتمالاً به عنوان یار تعویضی از او استفاده شود.

سه تفنگدار در خط آتش

خط حمله سه نفره سپاهان با شهریار مغانلو در راس آن شکل می‌گیرد و در سمت چپ این رضا شکاری خواهد بود که در ترکیب اصلی حضور پیدا می‌کند. در سمت راست اما کمی انتخاب برای مورایس سخت است زیرا هر دو گزینه این پست یعنی رضا اسدی و فرشاد احمدزاده تازه از بند مصدومیت رها شده‌اند و باید دید در نهایت مورایس یکی از این دو را برای این پست انتخاب می‌کند یا یکی از بین علی اصغر اعرابی و کاوه رضایی را جایگزین می‌کند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو

کد خبر 749665

دیگر خبرها

  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست