Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@16:17:10 GMT

مصرف آب تهران روی قله؛ تابستان دچار مشکل می‌شویم؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۷۰۷۷

ساعت24-قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: باوجود هشدارهایی که داده شد، مصرف آب تهران همچنان آمار بالایی را نشان می‌دهد؛ خواهش ما از مشترکان تهرانی این است که نسبت به میزان مصرف آب اهتمام داشته باشند چراکه در غیر اینصورت در تابستان دچار مشکل خواهیم شد.

احمد نسب  با بیان این که میزان مصرف آب نسبت به سال‌های گذشته عدد بالایی را نشان می‌دهد اظهار کرد: بر اساس تاریخ ۱۸ اسفندماه، سه میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب آب در تهران مصرف شد و این در حالی است که در سال گذشته، همین روز این عدد دو میلیون و ۷۹۰ هزار متر مکعب بوده و این اعداد بیانگر افزایش مصرف آب در تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مجددا ملتمسانه از مردم تهران می‌خواهیم که روی بحث مصرف آب اهتمام لازم را داشته باشند. چراکه میزان ظرفیت شبکه محدود است و اگر اکنون بیش از اندازه مصرف شود، می‌تواند تامین آب در تابستان سال آینده را دچار مشکل کند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این که با ادامه روال فعلی در تابستان سال ۹۹ با مشکل تامین آب مواجه خواهیم شد اظهار کرد: لازم است آب مورد نیاز برای بهداشت فردی در شرایط فعلی در اختیار شهروندان قرار گیرد که برای این مساله نیز مشکلی وجود ندارد اما خواهش ما از مردم این است که بحث خانه تکانی را به بعد از دوران کرونا موکول کنند تا بتوانیم تامین آب را به صورت پایدار داشته باشیم.

احمد نسب در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر تهران با افت فشار آب روبرو شده است،‌ گفت: ممکن است در برخی نقاط به صورت موردی افت فشار داشته باشیم که آن هم به دلیل وقوع یک حادثه باشد اما به طور کلی در حال حاضر در هیچ کجای تهران افت فشار نداریم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، مجری خط ۳ متر تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط ۳ گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود" در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

کد خبر 6089646

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم