Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:14:27 GMT

سامانه ضدعفونی گوشی‌های سامسونگ آمد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۷۲۷۶

سامانه ضدعفونی گوشی‌های سامسونگ آمد

سامسونگ به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اعلام کرده که با بهره‌گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing، گوشی‌های گلکسی را در بسیاری از کشورهای جهان به صورت رایگان ضدعفونی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، شرکت های تکنولوژی نیز همچون بسیاری دیگر از دست‌اندرکاران فعال در صنایع مختلف سعی دارند با بهره گیری از جدیدترین نوآوری و فناوری های خود، زنجیره انتقال و شیوع این ویروس خطرناک را قطع کرده و احتمال انتشار آن را به صفر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به تازگی شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان اعلام کرده که با بهره گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing Service گوشی های هوشمند گلکسی را در ۱۹ کشور جهان به صورت رایگان پاک و ضدعفونی خواهد کرد.

گفته می شود این سرویس در مراکز و نمایندگی های رسمی سامسونگ ارائه خواهد شد و انتظار می رود تا اطلاع ثانوی به صورت رایگان به کاربران سرویس دهی و خدمات رسانی کند.

بر اساس گزارش وب سایت SlashGear، بهره گیری از این سرویس به کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ این امکان را می دهد بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی تنها با استفاده از نور فرابنفش UV-C light گوشی های خود را تمیز و ضد عفونی کنند.

همچنین گفته می شود علاوه بر کاربران گوشی های سامسونگ، سایر کاربرانی که از ساعتهای هوشمند گلکسی واچ یا گوشی‌های هدفون گلکسی بادز استفاده می کنند، نیز قادر خواهند بود از این سرویس بهره مند شوند.

از جمله کشورهایی که سرویس رایگان سامسونگ در آن ها به کاربران خدمات رسانی می کند میتوان به آرژانتین، شیلی، کرواسی، ایالات متحده آمریکا، اوکراین، ویتنام، اسپانیا، سوئد، روسیه، پرو، پاکستان، نروژ، نیوزلند، مالزی، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند و دانمارک اشاره کرد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت رسمی سامسونگ آمده است، این شرکت کره ای قصد دارد به زودی سرویس مذکور را در سایر کشورها نیز همچون استرالیا، اتریش، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، هندوستان، ایتالیا، اندونزی، اردن، قزاقستان، لتونی، مکزیک، هلند، پاناما، فیلیپین، رومانی، سنگاپور، تایوان، تایلند، امارات و بریتانیا نیز ارائه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامسونگ ضد عفونی کروناویروس بهره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع)

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از سرویس‌دهی رایگان در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) خبر داد.

بهرام نکاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی، در خصوص سرویس‌دهی قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق (ع)، اظهار کرد: روز شنبه _ پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳_ سرویس‌دهی قطارشهری مشهد در خط ۲ به صورت رایگان خواهد بود.

وی افزود: ساعت سرویس‌دهی طبق روال عادی خواهد بود.

کد خبر 750040

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع)
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)