Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@09:25:05 GMT

معرفي برند هاي برتر تخت کمجا يا تخت تاشو

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۷۳۱۸

معرفي برند هاي برتر تخت کمجا يا تخت تاشو

خبرگزاری آریا- امروزه در اکثر خانه ها برای استراحت و تجدید قوا از تخت استفاده میشود ولی با کوچک شدن منازل و کم شدن مساحت اتاق خوابها باوجود وسایل و متعلقات شخصی دیگر گنجاندن سرویس خواب معمولی کار پرچالشی خواهد بود ازاین رو ما به شما استفاده از تخت کمجا یا تخت تاشوی دیواری را پیشنهاد میکنیم. تخت کمجا همانطور که از اسمش پیداست برای منازل کوچک مناسب بوده و باعث می‌شود در کم‌مساحت‌ترین اماکن نیز مورد استفاده قرار گیرد که علاوه بر زیبایی اتاق یا محل کارشما،فضای موجود رانیز بهینه سازی میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است تصور کنید که تخت خواب های تاشو به علت فرم خاصی که دارند دیگر وسایل جانبی مثل کمد و قفسه و میز آرایش همراه خود ندارند اما سرویس خواب هایی تهیه شده که هم تخت خواب تاشو دارد و هم تمامی متعلقات را از سر همان تخت خواب در سرویس جا داده اند که باعث شده یک دکوراسیون خیلی زیبا در اتاق خواب شما ایجاد شود.

ویژگی تخت کمجا

یکی از ویژگی های تخت تاشو سهولت در حمل آن میباشد.وزن ام دی اف تخت تاشو سنگین است ولی به دلیل جداشدن قطعات تخت از همدیگر کار حمل آن را آسان کرده است.در صورت مستاجر بودن که مدام مجبور به باز و بسته کردن قطعات تخت هستید سعی کنید مقاوم ­‌ترین تخت را از این نظر انتخاب کنید تا در طولانی مدت آسیب نبیند و همچنین سعی کنید از مدل‌ های کوچک‌ تر و سبک تر آن انتخاب کنید.یکی از نکات مهم در انتخاب تخت‌ کمجا،استحکام پایه ‌های تخت است.پایه باید بتواند وزن افرادی که می‌ خواهند از تخت استفاده کنند را بدون خم شدن، ترک خوردن و یا شکستگی تحمل کنند بنابراین نقش مهمی در ساخت تخت دارد.

برند های معروف تخت کمجا

صنایع چوبی تخت کمجا ارین علاوه بر تخت کمجا یا تاشو،سرویس خواب معمولی نوجوان و بزرگسال،کمددیواری،کابینت،میز آرایش،دراور،میز کامپیوتر،جاکفشی،زیرتلویزیون دیواری و زمینی و انواع مصنوعات چوبی در راستای دکوراسیون منازل و محل کارشما را ارائه میدهد و در صورت خرابی یا شکستگی هریک از اجراء کار با یک تماس فورا جهت تعمیر یا تعویض آن اقدام خواهدکرد.

گروه صنعتی کمجا آرین جهت جلب رضایت شما و برای اینکه هزینه زیادی بابت بدست آوردن محصول دلخواهتان صرف نکنید مشاوره،طراحی،حمل و نصب کار را بصورت رایگان ارائه می دهد.

کمجا آرین با به کارگیری مواد اولیه مناسب برای ساخت محصولات خود نه تنها کیفیت محصولات را تضمین میکند بلکه با پشتیبانی ده ساله این ضمانت را تایید خواهد کرد چرا که مهمترین دغدغه مشتری واقعی تخت کمجا کیفیت و ایمنی آن میباشد.شاید کیفیت یک تخت خواب عادی با تشک آن تامین شود و سایر موارد ظاهری و سلیقه ای باشد اما در مورد تخت کمجا علاوه بر سلیقه، امنیت آن بسیار مهم هست ازاین رو ما به شما اطمینان میدهیم بهترین کار با جنس مرغوب که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ محکم بودن کار رضایت شمارا جلب میکند و بعلاوه دارای قیمت بسیار مناسب میباشد را به شما ارائه دهیم کافیست به ما اعتمادکنید و زیباسازی منازل و محل کار خودرا به ما بسپارید.
 فروشگاه اینترنتی بلج

با توجه به اینکه کسر بزرگی از طول عمر ما در خواب میگذرد، دور از ذهن نیست که حدس بزنیم خواب راحت و عمیق چیزی است که همه ما برای شروع یک روز پرانرژی به آن نیاز داریم. شاید در گذشته‌ای نه چندان دور تعداد ملزوماتی که برای یک خواب راحت میشد به آنها فکر کرد بسیار معدود بود ولی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، بشر با حقایق جالب و در عین حال ساده ای در خصوص خواب و شرایطی که به بهبود آن کمک میکنند آشنا شده و آنها را به شکل تکنیکهای قابل استفاده در اختیار ما گذاشته است .
از مهمترین فاکتورهای بهبود کیفیت خواب،استفاده از سرویس خواب استاندارد و با کیفیت است که از دو منظر بر بهبود کیفیت خواب اثرگذار خواهد بود. سرویس خواب با کیفیت، زیبا و چشم‌نواز نه تنها باعث ایجاد آرامش و از بین رفتن استرس شما می‌شود بلکه باعث می‌شود ذهن ناخودآگاه شما تفاوت خاصی را بین محیط خواب با فضاهای دیگر احساس کند تا به خواب رفتن و در خواب ماندن شما جامه عمل بپوشاند .
گروه تولیدی بلج در سال 1370 با هدف تولید محصولات چوبی پا به عرصه گذاشت و با ایجاد استانداردهای نوین در این صنعت و اتکا به اعتماد مشتریان خود در سال 1378 با توجه به توسعه و افزایش حجم تولیدات و محصولات، با دور هم آمدن چندی از مدیران صنعت چوب اقدام به تاسیس شرکت تولیدی بازرگانی بلج (سهامی خاص) را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مصرف‌کنندگان نمود. با ادامه روند رشد و استقبال بازار از محصولات این مجموعه در سال 1393 با همکاری گروهی مجرب در زمینه طراحی و بهینه سازی فضای مجازی و جذب و آموزش کارشناسان تخصصی فروش اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی بلج نمود. 
در میان بازار گسترده‌ای از عرضه‌کنندگان کالاهای خواب اعم از داخلی و خارجی، با مروری بر تجربیات کاربران در این سو و آنسوی فضای مجازی میتوان اینطور فهمید که سرویس خوابهایی که فروشگاه اینترنتی بلج در اختیار مخاطب می‌گذارد با بهره بردن از کیفیتی مثال زدنی تولیدات در میان سرویسهای خواب توانسته به خوبی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده نماید و رضایت را به خواب آنها هدیه نماید .
از دیگر خصوصیاتی که محصولات سرویس خواب  و فروشگاه اینترنتی بلج را از دیگر رقبا متمایز میکند تنوع محصولات آن و طراحی خلاقانه این سرویسهای خواب متناسب با فضاهای مختلف است. این برند می‌تواند تا با استفاده از طیف وسیعی از سرویس‌های خوابی که به خوبی در سایت این فروشگاه اینترنتی با تصویر و تعریف و مشخصات توصیف شده اند سلیقه شما را چه مخاطب سرویس خواب سلطنتی هستید، چه سرویس خواب مدرن و اسپرت و یا دنبال سرویس خواب مهمان میگردید ارضا و برآورده کند، یا اگر با محدودیت فضا مواجه هستید با ارایه طرحهای خلاق خود شما را به انتخاب یک سرویس خواب تاشو کم جا راهنمایی نماید .

مرکز تخصصی تولید تخت کم جا فیس وود

مرکز تخصصی تولید تخت کم جا فیس وود در سال 1387 با هدف ارائه بهترین محصولات کم جا شروع به فعالیت کرده است.و در تلاش است که با ارائه ی محصولات و ایده های خلاقانه بتواند علاوه بر زیبا کردن محیط کار و خانه ی شما،از فضا کمترین میزان استفاده را ببرد.همچنین با به کارگیری مواد اولیه مناسب نه تنها کیفیت محصولات خود را تضمین میکنیم. بلکه با پشتیبانی ده ساله این ضمانت را تایید خواهیم کرد.محصولاتی که در مرکز تخصصی تولید تخت کم جا ارائه میشود شامل:انواع تخت و کمد از جمله تخت کمجا دو نفره، تخت کمجا بزرگسال و کودکان می باشد.که البته با توجه به فضای اتاق و سلایق شما در تولید مدلهای مختلف تخت و کمد توانمندیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرویس خواب تخت خواب تخت تاشو تخت کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴