Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت استان اصفهان در مقابله با بیماری کرونا گفت: استان اصفهان جزء آن دسته از استان‌ها است که در رده‌های بالای ابتلا به بیماری کرونا دیده می‌شود. اصفهان در مرکز قرار دارد و به دلیل همین موقعیت جغرافیایی محل تردد و حمل‌ونقل‌های بسیاری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به رئیس‌جمهور نامه‌ای نوشتیم و درخواست دادیم که اختیارات بیشتری به ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان داده شود تا بتوانند محدودیت‌هایی برای تردد یا تعطیلی‌هایی که در بعضی اصناف اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادگر ادامه داد: در نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستیم که جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا را با ریاست خودشان بیشتر برگزار کنند و به استان‌ها متناسب با وضعیت اعتبار دهند.

وی با بیان این‌که باتوجه درصد بالای شیوع بیماری، استان اصفهان نیازمند امکانات و اعتبارات خاصی است، گفت: درست است که بیماری کرونا در همه استان‌ها وجود دارد و ما به همه استان‌ها حق می‌دهیم نگران استان خود باشند اما متاسفانه در حال حاضر توزیع اعتبارات باتوجه به وضعیت استان اصفهان به طرز مطلوبی صورت نمی‌گیرد و کمک آنچنانی هم نمی‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز کادر بهداشت و درمان استان اصفهان مجاهدت می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند مسلما بقیه دستگاه‌ها برای بهبود شرایط این عزیزان که در صف اول قرار دارند باید کمک کنند نباید بیمارستان‌های ما کمبود امکانات داشته باشند.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته در استان اصفهان برای مبارزه با کرونا، بیان کرد: ما در استان اصفهان تولیداتی از قبیل ماسک، الکل و مواد ضدعفونی‌کننده داریم اما برخی از این تولیدات اعتباراتش حوزه ملی است و امیدوارم با کمک‌هایی که از مرکز می‌شود و افزایش اختیارات بر این بیماری چیره شویم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم باید رعایت کنند در خانه بمانند و مسافرت نروند، بیان کرد: استان اصفهان جز آن دسته از استان‌هایی است که گردشگران به این استان سفر می‌کنند، توقع و انتظار این است که هموطنان ما با درک شرایط از سفر صرف‌نظر کنند چراکه بهترین و امن‌ترین جا خانه است و جز در موارد ضروری ترددی نداشته باشند. 

فولادگر درباره حضور نماینده بهداشت و یا ستاد ملی کرونا در استان اصفهان بیان کرد: به طور خاص اینکه یک نفر آمده باشد اینطور نبوده اما ارتباطات وجود دارد خود ستاد استانی اختیارات دارد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی معاون وزیر است؛ تلاش ما باید بیشتر برای کمک با این نهادها باشد و امیدواریم با حکمی که رهبری دادند امکانات نظامی و رفاهی بهتر در اختیارشان قرار گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان اصفهان کرونا مبارزه با کرونا استان اصفهان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولت به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.   اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.     روزنامه ایران نوشت:   اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.   در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.   این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر