Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@06:36:30 GMT

چالش رقص بیل و کلنگ در سایه شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۷۳۸۷

چالش رقص بیل و کلنگ در سایه شیوع کرونا

میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: در ایام چالش رقص سلبریتی‌هایی که همواره به چرخاندن زبان اکتفا می‌کنند و با فسفر سوزاندن فراوان به راه حل جدیدی برای مشکلات مردم رسیدند!

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، سال ۹۸ با رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری روزهای پایانی را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع سالی را پشت سر گذاشتیم که آغاز آن با حوادث ناگوار سیل و زلزله بود، حوادثی که اگرچه باعث از دست دادن برخی از هموطنانمان شد، یا سرپناه و مال و جان مردم از بین رفت، ولی حضور و یاری دیگر مردم این کشور دلگرمی و وحدت را بیش از پیش به جهان نشان داد. حالا هم با شیوع ویروس کرونا بسیاری از اقشار مختلف جامعه پا به میدان گذاشتند و آستین همت بالا زدند و به همراهی پرستاران و پزشکان آمدند و  البته متاسفانه عده‌ای دیگر هم با ابداع چالش‌های مضحکانه آب به آسیاب دشمن ریختند. مانند همین چالش رقص که در برهه زمانی سیل چالش رقص بیل و کلنگ بود و جهادگران کشورمان آن را برای افزایش روحیه مردم در فضای مجازی منتشر کردند. 

در همین راستا نیز میثم مطیعی مداح و شاعر اهل بیت (ع) با انتشار تصاویر و مطلبی در صفحه اینستاگرامی خود به چالش رقص بیل و کلنگ اشاره کرد و یادداشتی از حضور جهادگران در مناطق سیل و زلزله زده منتشر کرد.

 

میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) در اینستاگرام نوشت:

"چالش رقص بیل و کلنگ

در میانه اخبار متعدد از کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس کمتر کسی به زلزله آذربایجان غربی به خصوص در شهرستان خوی و منطقه قطور پرداخت.

ریزش برف هم درد جدیدی بر روی درد زلزله شد و مشکلات فراوان برای افراد بی خانمان ایجاد کرد به گونه‌ای که کمتر کسی جرأت بیرون رفتن و تحمل سرمای شدید برای یاری برادران و خواهران مسلمان را داشت.

 

در ایام چالش رقص سلبریتی‌هایی که همواره به چرخاندن زبان اکتفا می‌کنند و با فسفر سوزاندن فراوان به راه حل جدیدی برای مشکلات مردم رسیدند! اما طلبه‌های حوزه علمیه خوی آستین همت بالا زدند و به کمک زلزله‌زدگان شتافتند تا بیل و کلنگ‌ها را بجنبانند و گره از کار و درد هم‌وطن خویش باز کنند. چالش رقص بیل و کلنگ جهادگران در مقابل چالش رقص سلبریتی‌ها نشان داد که شادی واقعی در زدودن غبار غم و اندوه از چهره مردم است.

جوانان بی ادعایی که پروژه‌های عمرانی و خدماتی فراوانی در مسیر کمک به مردم آذربایجان غربی اجرا کردند و آرامش و لبخند به روی صورت آنان نشاندند.

چالش اصلی را شما اجرا کردید خوشا به حالتان.
‌میثم مطیعی "

انتهای پیام/ 

منبع: آنا

کلیدواژه: سلبریتی شیوع کرونا چالش رقص میثم مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان