Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@05:34:02 GMT

اپلیکیشن «شاتل موبایل من» پوست انداخت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۷۴۹۶

اپلیکیشن «شاتل موبایل من» پوست انداخت

شاتل موبایل از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن «شاتل موبایل من» به‌منظور مدیریت بهینه و متمرکز حساب سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، نسخه جدید اپلیکیشن این اپراتور تلفن همراه کشور، با محیط کاربری آسان و امکانات بیشتر با هدف ایجاد سهولت و تجربه‌ای مطلوب در مدیریت سیم‌کارت، در اختیار مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) نیازی به مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی مشترک برای نصب و استفاده ندارد و با امکاناتی نظیر انجام آنلاین کلیه خدمات غیرحضوری، مدیریت حساب شاتل موبایل، مشاهده مانده و گزارش مصرف بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک، مشاهده اعتبار باقی‌مانده، خرید بسته اینترنت و شارژ، انتقال شارژ، اطلاع از پیشنهادهای ویژه، مشاهده جزئیات کارکرد و مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت، تست سرعت اینترنت، طرح مشکل و تماس با کارشناسان پشتیبانی و بسیاری امکانات دیگر در بازار اندرویدی گوگل پلی، کافه بازار و مایکت در دسترس قرارگرفته است.

مشترکین در نسخه جدید اپلیکیشن شاتل موبایل می‌توانند پیام‌های اختصاصی خود را دریافت و مشاهده کنند، اطلاعات حساب خود را ویرایش کنند، از طریق بخش «خدمات من» از خدماتی همچون انتقال تماس، مسدودسازی تماس‌های ورودی و خروجی، مکالمه گروهی، انتظار مکالمه و غیره بهره‌مند شوند و در صورت وجود هرگونه مشکل یا ابهام از طریق اپلیکیشن با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل در ارتباط باشند.

متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شاتل موبایل شاتل موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد

امتداد - جدید ترین نسخه اپلیکیشن همراه بام بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام تحت سیستم عامل اندروید ویرایش ۴٫۱۰٫۱ با قابلیت درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی منتشر شد.

از این پس متقاضیان  طرح پذیرنده ملی می توانند برای درخواست و بهره‌مندی از تسهیلات، بدون نیاز به حضور در شعب بانک ملی ایران، از طریق اپلیکیشن همراه بام اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد