Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در فاز نخست روزانه ۱۵ هزار لیتر الکل در کارخانه الکل سازی هفت تپه تولید می شود.که این ظرفیت در فاز دوم تا ۴۰ هزار لیتر در روز افزایش می یابد.

امید اسدبیگی راه اندازی کارخانه الکل سازی هفت تپه را  حاصل همراهی و حمایت مسئولان به ویژه ریاست محترم قوه قضاییه از کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه دانست و گفت: به پاس حمایت های قوه قضائیه درایجاد ثبات و آرامش درهفت تپه اولین محصول الکل تولیدی کارخانه الکل سازی هفت تپه به سازمان زندان ها ارسال می شود تا برای ضد عفونی ندامتگاه ها و زندانیان مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تولید الکل در کارخانه هفت تپه از جمله صنایع جانبی این شرکت می باشد گفت: محصول الکل تولیدی در کارخانه الکل سازی هفت تپه با خلوص ۹۶ درصد برای مصارف پزشکی و بیمارستانی و با خلوص ۷۰ درصد برای مصارف خانگی به منظور ضدعفونی تولید و عرضه می شود. 

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در این شرایط حساس که کشور درگیر شیوع بیماری کرونا شده است اظهار داشت : در شرایط حساسی که کشور در مقابله باویروس کرونا نیاز فوری به مواد اولیه ضدعفونی دارد کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه توانست با بهره‎برداری از فاز اول خط تولید الکل‌سازی هفت‌تپه به هموطنان ادای دین کند.

اسد بیگی ایجاد اشتغال پایدار برای تعدادی از جوانان جویای کار منطقه ، تولید محصول الکل با کیفیت و استاندارد متناسب با نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی و نیز مصارف خانگی برای ضدعفونی را از اهداف راه اندازی این خط تولید بیان کرد و گفت: مواد اولیه ضدعفونی تولید شده در این کارخانه باکیفیت استاندارد و قیمت مناسب به دست مردم می رسد.                               

وی افزود :فاز دوم کارخانه الکل سازی هفت تپه در صورت حمایت لازم در کمترین زمان ممکن با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ هزار لیتر الکل به بهرداری می رسد.

بخشی از الکل تولیدی در کارخانه الکل سازی نیشکر هفت تپه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت رایگان در اختیار شبکه بهداشت و درمان منطقه و مردم قرار گرفت.

کارخانه تولید الکل با ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه راه اندازی شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر شرکت نیشکر هفت تپه الکل تولید الکل کارخانه الکل سازی کشت و صنعت نیشکر هزار لیتر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد

یاسر اکبریان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس آخرین گزارشاتی که در سامانه معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت ثبت شده سال ماقبل نیز رقمی حدود ۱۸۰ میلیون متر مکعب تولید داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: علت افزایش تولید آب پارسال ناشی از توسعه شهرنشینی و افزایش مشترکان شرکت و همچنین اجرای پروژه‌هایی که تامین آب آنها می‌بایست از طریق تاسیسات و منابع آبی شرکت آب و فاضلاب باشد بوده است.

اکبریان درخصوص سرانه مصرف آب لرستانی‌ها بیان کرد: سرانه مصرف آب در استان بین حدود ۲۰۰ لیتر در شبانه روز برای هر شهروند و در سطح کشور بین ۱۸۰ الی تا ۱۹۰ لیتر و مطابق استاندارد کشور کمتر از ۱۵۰ لیتر به ازای هر نفر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرای شرکت کاهش هدررفت و محاسبه آب بدون درآمد با استفاده از شبکه‌های هوشمند و به روز کردن تجهیزات است.

اکبریان ادامه داد: همچنین با استفاده از آگاهی و اطلاع رسانی به مردم از طریق برنامه‌های فرهنگی تلاش شده مصرف آب هم‌استانی‌ها به سمت نرم کشور و استاندارد‌های بین المللی نزدیک شود.

وی درخصوص تاثیر بارندگی‌های اخیر بر منابع آبی استان افزود: در استان تا اواسط دی ماه شاهد بارندگی‌های آنچنانی نبودیم و همین امر باعث شد منابع آبی کاهشی شود، اما در بازه زمانی بهمن تاکنون و به‌خصوص در اسفندماه بارندگی‌ها مناسب‌تری را شاهد بودیم که در برخی شهر‌ها همچون ازنا و الیگودرز روند تولید منابع آبی منفی نسبت به بازه زمانی بلندمدت کاهشی بوده و لازم است که در این شهر‌ها تمهیدات لازم بکار گیرد.

اکبریان اضافه کرد: در لرستان هیچ‌گونه سدی برای تامین آب شرب پایدار وجود ندارد و بایستی برای تامین آب در فصل گرما تمهیداتی از سوی شرکت و همچنین مردم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان صورت گیرد تا در فصل گرما از نظر تامین آب شرب با مشکل مواجه نشویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان