Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان در اطلاعیه‌ای، خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص مصوبه شورای تامین استان برای تعطیلی واحدهای صنفی در سراسر استان را تکذیب کرد.

در اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان آمده است:

"به استحضار مردم شریف استان هرمزگان می رساند، اخیرا اخبار و اطلاعیه هایی در برخی کانال ها، گروه ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر مصوبه شورای تامین استان هرمزگان برای تعطیلی واحدهای صنفی، با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستانها مانند بندرعباس و میناب منتشر می شود که جعلی بوده و تکذیب می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لذا تاکید می شود شورای تامین استان هرمزگان به هیچ عنوان چنین مصوبه‌ای نداشته و برخورد قانونی با انتشار دهندگان این خبر که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، از طریق پلیس فتا و دستگاه‌ قضایی، پیگیری و در حال انجام است.

لازم به ذکر است که با تلاش شبانه‌روزی مجموعه دستگاه‌های اجرایی تحت نظارت و مدیریت استانداری هرمزگان، برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا با جدیت در حال اجراست و تمامی مایحتاج مورد نیاز مردم استان نیز تامین شده و در حال عرضه است و ارائه خدمات از سوی واحدهای صنفی در سراسر استان ادامه دارد.  هر گونه اطلاع رسانی از کانال روابط عمومی و سایت استانداری اطلاع رسانی می شود.
پیش از این نیز با همین عنوان، خبری مبنی بر تعطیلی صنوف بندرعباس نیز منتشر شده بود که تکذیب می گردد."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که هفته گذشته به تأیید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

این قانون مشتمل بر ۶ فصل تعاریف‌، توسعه نظام مالی و سنجش اعتبار و ضمانت‌، تسهیل تأمین مالی از طریق مؤسسات اعتباری، تسهیل تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، تسهیل تأمین مالی خارجی و صدور بسته‌های سرمایه گذاری بدون نام و تأمین مالی از طریق مشارکت و مولد سازی دارایی است.

بر اساس این قانون به منظور توسعه و ترویج الگوهای تأمین مالی، هم‌افزایی نهاده‌ها و روش‌های تأمین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تأمین مالی، توسعه دامنه وثایق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار «شورای ملی تأمین مالی» به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون اقتصادی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر دیگر اعضای این شورا هستند.

کد خبر 6096166 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان