Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

این روزها افکار عمومی کشور علی رغم توضیحات چند باره شرکت هواپیمایی ماهان در خصوص پروازهایش به چین، این شرکت هواپیمایی را مقصر اصلی ورود کرونا به کشوری می‌دانند به طوری که در فضای مجازی برخی در تلاش هستند که مسافران با هشتگ تحریم-ماهان از سفر با این شرکت هواپیمایی منع کنند.

به گزارش تین نیوز، اخیرا هم سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفته است که موضوع تداوم پرواز برخی ایرلاین‌ها به چین را در قالب تحقیق و تفحص از سازمان هواپیمایی دنبال خواهد کرد و معتقد است سازمان هواپیمایی و ماهان متهم ردیف اول کرونا به کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفته است که ادعای وارد کردن کالای پزشکی در شرایطی که حتی پزشکان و پرستاران کشورمان از وسائل لازم برای مبارزه با این ویروس محرومند ادعایی مضحک بیش نیست؛ در حالی این سخن از سوی سخنگوی کمیسیون عمران مطرح شده است که سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام به تشریح کمک‌های دولتی و مردمی چین که تاکنون توسط شرکت هواپیمایی ماهان با هشت پرواز باری به ایران منتقل شده کرده است.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه؛ حدود ۳۵۰ هزار انواع کیت تشخیص ویروس کرونا، 2 میلیون و ۴۰۰ هزار ماسک، حدود ۱۳۰ هزار لباس ایزوله، حدود ۱۲۰ دستگاه ونتیلاتور و اسپیراتور، حدود دو هزا ۸۰۰ وسیله تب‌سنج و اکسیژن‌سنج، حدود ۱۳ هزار عینک محافظ، حدود ۱۶۰ هزار عدد محافظ صورت یا کلاه محافظ، حدود ۵۰ کارتن داروی ویژه درمان کرونا توسط شرکت هواپیمایی ماهان از چین وارد کشور شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه نیز گفته است که اکنون کمک‌های زیادی در حدود ۳۲ هزار کیلو انواع کمک‌ها بسته‌بندی شده و منتظر پروازهای بعدی برای انتقال به ایران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی ماهان پرواز به چین شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد