Web Analytics Made Easy - Statcounter

حفیظی با اشاره به تولید محتوا شامل بیش از 40 ویدئو کلیپ توصیه های روانشناختی توسط کارگروه کرونا دانشگاه شیراز،‌ گفت: کارگروه ویروس کرونا در دانشگاه شیراز برای سلامت جسمی و روحی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی حفیظی»، امروز (شنبه 24 اسفند) در نشست خبری مجازی، با اشاره به اقدامات تشکل های اسلامی دانشگاه های شیراز، گفت: این تشکل ها نامه ای به استاندار مبنی بر لزوم بررسی منع آمد و شد در جاده های استان نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز اظهار کرد:‌ کارگروه ویروس کرونا در دانشگاه شیراز برای سلامت جسمی و روحی تشکیل شد که زیر مجموعه هایی تشکیل داد و 150 نفر از اساتید و کارکنان از ابتدا در این لیست قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به تولید محتوا شامل بیش از 40 ویدئو کلیپ توصیه های روانشناختی توسط کارگروه کرونا دانشگاه شیراز،‌ گفت: این مطالب به رور ارائه می شود که در آن به نوع برخورد با کودکان با توجه به نیاز و بازخورد جامعه اشاره شده است.

 

حفیظی با اشاره به اینکه آموزش بازی های کودکانه و سری داستان های دانا و کرونا از دیگر مطالبی است که تولید شده و یا در حال تولید است، افزود: زمینه اولیه مرکز مشاوره آنلاین و تلفنی فراهم شده و منتتظر تخصیص شماره چهار رقمی تلفنی هستیم و در زمینه های سلامت روانشناسی با بازخوردهای جامعه فعالیت داریم.

 

وی با اشاره به اینکه باید با راهکارهای متعدد زنجیره انتقال به جامعه از بین برود، تاکید کرد: ناهماهنگی قابل توجیه نیست و باید فرصتی فراهم شود تا از اساتید و فعالان این حوزه برای نشر بهتر و ارتباط مستقیم مجازی و تلفنی با مردم، حمایت شود.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا دانشگاه شیراز کرونا شیراز دانشگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست مشترک اعضای هیأت دولت و استانداران با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: مشکلات استان هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه های فعلی حل نمی شود و این استانها نیازمند توجه و حمایت های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

به گفته صحرایی، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح ها و اقدامات نیمه تمام است. به عنوان نمونه دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالی که بسیاری از ساختمان و زیرساخت های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اکنون ترمیم تخریب های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح های زیربنایی و اشتغالزای استان را «راه آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می تواند منجر به رونق طرح ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان ها شود.

موافقت رئیس جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس جمهور و استانداران، به فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229635 برچسب‌ها کرمانشاه هیات دولت سید ابراهیم رئیسی اشتغال

دیگر خبرها

  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • تشکیل کارگروه تأمین مالی برای استفاده بهینه از بازار سرمایه
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • ارتقای سطح جسمی و روحی بانوان سالمند با اجرای طرح ملی«بانو توانا»
  • آیا گوشی‌های هوشمند سلامت جسمی شما را به خطر می‌اندازد؟
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز