Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مشترکان آب و فاضلاب هرمزگان گفت: بدنبال قطع کردن انشعاب آب مردم بدلیل عدم پرداخت بدهی نیستیم اما مردم نیز در این زمینه با آبفا همکاری کنند.

علی رضایی ظهر امروز در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس در بندرعباس در خصوص ارسال اخطار قطع انشعاب آب بدلیل بدهی قبلی با توجه به قرارگرفتن کشور در شرایط شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: بدنبال قطع کردن انشعاب آب مردم نیستیم و این فرآیند را مدیریت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخطار برای آن دسته از مشترکانی صادر می‌شود که چند دوره بدهی داشته باشند و لذا ما از مردم تقاضا داریم که با آبفا در این زمینه همکاری کنند.

معاون امور مشترکان آب و فاضلاب شهری هرمزگان با بیان این که برای استمرار ارائه خدمات به مردم شریف هرمزگان به پرداخت قبوض آب بهای مصرفی مردم وابسته‌ایم، تصریح کرد: با این حال در حال مدیریت موضوع به منظور جلوگیری از بروز مشکلات برای مردم هستیم و در این روزهای شیوع به کرونا همچنان همکاران ما در بخش‌های مختلف تعمیر و نگهداری در تلاش برای برقرار ماندن آب آشامیدنی مردم در سراسر استان هستند.

رضایی به دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو در زمینه عدم قطع آب مشترکان غیرخانگی به منظور حمایت از کسب و کار بخصوص در شرایط فعلی اشاره و گفت: در خصوص عدم قطع انشعاب مشترکان خانگی دستورالعمل خاصی ابلاغ نشده است اما سیاست کلی ما در استان جلوگیری از بروز نگرانی مردم در این خصوص و مدیریت شرایط برای عبور از شرایط کنونی است.

انتهای پیام/3264

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رضایی قطع آب هرمزگان بندرعباس انشعاب آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی

دریافت 33 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده‌های کارکنان دستگاه قضائی هرمزگان؛ اظهار داشت: همکاران من در استان هرمزگان در بسیاری از موضوعات پیشتاز هستند؛ وقتی برای ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی، تلاش برای هم افزایی همه ظرفیت‌ها می‌خواهیم شاهد مثال بیاوریم یکی از استان‌هایی که بلافاصله مثال می‌زنیم استان هرمزگان است.

کد خبر 6094923

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم