Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اسامی شهر‌های جدید مجاز به ثبت نام برای گروه چهارم را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 13:13 - 24 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۷۳۵

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام گروه چهارم مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۴ اسفندماه در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، قم و جنوب سیستان و بلوچستان از فرصت دو روزه ثبت نام برای متقاضیان و امکان ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی به نشانی tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir و سامانه پیامکی با وارد کردن کدملی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ خبر داد.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان شهر‌های مجاز به ثبت‌نام در شهر‌های جدید برای استان‌های گروه چهارم مرحله دوم نیز این چنین اعلام شده است.

در استان تهران، در شهر‌های جدید پرند، هشتگرد در استان البرز، ایوانکی ثبت‌نام انجام می‌شود که در شهر پرند، شهر جدید پرند، شهر تهران و شهر‌های شهرستان‌های رباط کریم، اسلامشهر، شهریار، بهارستان، قدس، ملارد و ری و در هشتگرد، شهر جدید هشتگرد و شهر تهران ملاک عمل است. همچنین برای ایوانکی متقاضیان استان تهران شاکن در شهر تهران، شهر‌های شهرستان پاکدشت، ورامین، پیشوا، قرچک و ری می‌توانند ثبت‌نام کنند.

در استان سمنان نیز ثبت نام در شهر جدید ایوانکی فراهم شده است و متقاضیان ثبت‌نام دراستان سمنان می‌توانند در شهر جدید ایوانکی و شهر‌های شهرستان سمنان و گرمسار ثبت‌نام کنند.

در استان آذربایجان شرقی در شهر سند امکان ثبت‌نام در شهر جدید فراهم شده است و متقاضیانی که ساکن در شهر جدید سهند و شهرستان تبریز، اسکو، آذرشهر و شبستر هستند مجاز به ثبت‌نام هستند.

همچنین در استان قم نیز ثبت نام در شهر جدید امیرکبیر در استان مرکزی فراهم شده و متقاضیان ساکن شهر قم می‌توانند در شهر جدید امیرکبیر ثبت‌نام کنند.

در استان سیستان و بلوچستان نیز ثبت نام در شهر جدید تیس فراهم شده است و متقاضیان ساکن در شهر جدید تیس و شهر‌های شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیک شهر، و قصر قند مجاز به ثبت نام هستند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تهران آغاز شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقدام ملی مسکن اخبار اقتصادی اقدام ملی مسکن ثبت نام در شهر جدید شهر های شهرستان مجاز به ثبت نام شهر های جدید گروه چهارم فراهم شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد