Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، شکر الله سلمان زاده امروز شنبه ۲۴ اسفندماه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان(خرمشهر، شادگان و آبادان) اظهار کرد: از ابتدای آغاز بحران تا کنون ۱۳ هزار و ۳۱۴ نفر مشکوک به این ویروس داشته ایم که از این تعداد ۶۵۹ نفر در بیمارستان بستری و ۵۶۴ نفر ترخیص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون ۴۰ نفر ابتلای قطعی به کرونا ویروس در منطقه شناسایی شده که نسبت به روزهای گذشته افزایش چشمگیری (صد درصدی) داشته است و تعداد افراد فوت شده بر اثر این ویروس در حال حاضر ۴ نفر است.

سلمان زاده با تاکید بر در خانه ماندن مردم برای کنترل این بیماری، تصریح کرد: اگر ترددهای غیر ضروری کنترل نشود و مردم قرنطینه خانگی را رعایت نکنند، قطعا موارد ابتلا افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: مردم باید بدانند خطر جدی است و اگر تذکرها را جدی نگیریم‌ مانند دیگر استان های بحرانی خواهیم شد؛ مردم باید در خانه بمانند تا زنجیره انتقال قطع شود مسئولین نیز با توسل به قوه قهریه باید ترددها را محدود کرده و اماکن غیر ضروری را تعطیل کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت