Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث لطفی گفت: از سوی اتحادیه تعاونی تولید روستایی، هامون برای یکهزار و ۴۰۷ خانوار روستایی در جنوب کرمان، بیمه اجتماعی ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «کیومرث لطفی» امروز در گفتگو با خبرنگار ما در جیرفت گفت: در کنار وظایف و مسئولیت های اتحادیه های تعاونی تولید روستایی هامون، تهیه نهاده های مورد نیاز کشاورزان، کود، بذر نیز از دیگر این وظایف می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست تعاون روستایی جنوب کرمان افزود: با توجه به اهمیت بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان که در نقش بسزایی در کاهش فقر و ماندگاری روستائیان دارد بنابراین اتحادیه تعاونی تولید روستایی هامون تمام تلاش خود را به منظور تحقق این مهم به کار بسته است.

 

وی بیان کرد: این اتحادیه تعاونی در همین راستا موفق به ایجاد بیمه اجتماعی برای یکهزار و ۴۰۷ بیمه گذار  روستایی در جنوب کرمان شده است.


لطفی اظهار کرد: بیمه اجتماعی روستائیان با هدف عبور از کمک های حمایتی به خدمات بیمه ای برای حفظ عزت خانواده ها و تأمین معیشت روستاییان تشکیل شده است.


سرپرست تعاون روستایی جیرفت و کهنوج ابراز کرد: اطلاع رسانی خدمات و مزایای صندوق به جامعه روستایی یک رسالت خداپسندانه است و ما این نوع خدمت را برای امور روستاییان منطقه جیرفت و کهنوج توفیق الهی می دانیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه اجتماعی بیمه اجتماعی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام طرح‌های آبرسانی در سال جاری، بیش از یک هزار خانوار روستایی شهرستان شاهین دژ از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، محمد اشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل آب‌رسانی به مجتمع دو روستایی هاچاسو و هولاسو و روستای فتح‌آباد شهرستان شاهین‌دژ است، اظهار کرد: آب‌رسانی به مجتمع هاچاسو و هولاسو در حال حاضر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن در صورت تخصیص اعتبارات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح حفر یک حلقه چاه، ۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۲۲.۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام این طرح ۹۲۰ خانوار روستایی ساکن در این مجتمع از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

اشرفی همچنین از اجرای طرح آب‌رسانی به روستای فتح‌آباد شاهین‌دژ نیز خبر داد و تصریح کرد: این طرح در حال حاضر از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اتمام آن ۱۲۱ خانوار ساکن در آن از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۸۰۰ متر خط انتقال، ۲.۹ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب پیش‌بینی شده است.

کد خبر 751267

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید