Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:41:21 GMT

تمرین نساجی هم امروز تعطیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۸۶۹۶

تمرین نساجی هم امروز تعطیل می‌شود

با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازی های لیگ برتر تا پایان فروردین ماه نساجی همچنان زیر نظر محمود فکری در تهران تمرینات خود را دنبال می کند. 

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم نساجی در سایه رعایت موارد بهداشتی برگزار می شود. پیش از هر جلسه تمرین کلیه مسیر تردد بازیکنان ضد عفونی می شود تا خطری بازیکنان را تهدید نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمود فکری با وجود تعطیلی بازی های لیگ برتر مخالف در نظر گرفتن تعطیلی بلند مدت برای شاگردانش است به این خاطر که معتقد است این ایده شاگردانش را از شرایط تمرین و مسابقه دور خواهد کرد. به هر صورت قرار است بازی های لیگ برتر از اردیبهشت ماه دنبال شود و تیمی که در ماه های اسفند و فروردین ماه تعطیلات بلند مدت برای بازیکنانش در نظر بگیرد از شرایط تمرین و بازی دور خواهد شد و در اردیبهشت ماه برای برگزاری بازی های رسمی از نظر بدنی دچار مشکل خواهد شد. 

 

گفته می شود نساجی تا 25 اسفند تمرینات خود را در تهران دنبال خواهد کرد و بعد از آن تمرینات این تیم به بهانه سال جدید چند روز تعطیل خواهد شد. 

 

نساجی در اولین بازی با محمود فکری موفق شد تیم ماشین سازی را در تبریز با سه گل شکست دهد. این تیم در بازی بعدی خود میهمان تراکتور است.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویرا بعد از برد دو بر یک تیمش برابر نساجی مازندران با بیان اینکه تیمش از زمان حضورش در ایران هجومی بوده و در نیمه دوم بازی نساجی باتوجه به ۱۰ نفره شدن تدافعی بازی کرد، افزود: پرسپولیس در دوره آقای گل محمدی هم اینگونه بوده است.

ویرا با اظهار اینکه امروز به خاطر برد تیم خوشحالم اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم، افزود: از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم زیرا در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم و در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

ویرا در ادامه افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: اکنون تمرکزمان رسیدن به قهرمانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم.

ویرا گفت: من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

کد خبر 6098725

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر