Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ورامین گفت: مجموعه ایثارگران ورامین همواره پیشگام عرصه های انقلاب بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، صبح شنبه جلسه تجلیل از زحمتکشان عرصه شهید و شهادت در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین با حضور حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت، ابراهیم ولایت ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین و پرسنل این نهاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجه الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین در این  جلسه گفت:خدمت به خانواده شهدا افتخار و عزت است هر چند در این راه سختی ها و کمبود باشد.


وی گفت: مجموعه ایثارگران ورامین در دفاع از انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده و این را در عمر چهل و یک سال گذشته نظام اسلامی ما اثبات نموده است.


محمودی ادامه داد: شرایط امروز با توجه به شیوع بیماری کرونا یک امتحان است و همدلی، همراهی و همکاری صمیمانه  همه مجموعه ها را میخواهد.

 

امام جمعه موقت ورامین گفت: پزشکان و پرستاران در جبهه و در خط مقدم هستند و باید همه گروه ها خصوصا گروه های جهادی به عزیزان در این راه سخت کمک کنند.


وی تصریح کرد: این کشور امام زمان (عج) و مورد عنایت شهدا می باشد و مطمئناً دشمنان این مردم و نظام آرزوی حضور در این کشور را به گور خواهند برد.


ابراهیم ولایت ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین نیز گفت: این اداره در مجموع وظیفه خدمت رسانی به حدود ۱۳ هزار خانواده شهید و جانباز را دارد و کارمندان این اداره چون خودشان از منسوبین به این عزیزان می باشند، با جان و دل وظیفه خود را انجام می دهند.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه از پرسنل این اداره با حضور ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین روز شهید ایثارگران ورامین امام جمعه موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور مردم شهیدپرور ورامین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ورامین، سرهنگ مهدی امینی با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" اظهار داشت: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه 17 اردیبهشت رأس ساعت 10 از میدان امام حسین (ع) ورامین به‌سوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهیدپرور ورامین برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از 39 سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

پیکر معلم شهید "حجت‌اله یوسفیه" پس از 39 سال به ایران بازگشت

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور ورامین و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است