Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عزیزی گفت: ماسک پارچه ای به تعداد روزانه ۵ هزار عدد با همکاری بسیج سازندگی استان در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ایلام تولید و بین مردم توزیع خواهد شد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان ایلام صبح امروز(24 اسفند) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب اظهار کرد: این تعداد ماسک با انعقاد قرارداد با خیاطی های معتبر و معرفی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و با نظارت سازمان غذا و داروی استان تولید و برای توزیع در سطح استان در اختیار  نهاد های ذی ربط قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «مرتضی عزیزی» یادآور شد: اعتبار مورد نیاز برای تولید این تعداد ماسک در سطح استان از محل نیات واقفین  با نیت درمان، خیرین و نیکوکاران با همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تامین شده است و به زودی با تلاش تولیدکنندگان استان برای توزیع در اختیار مردم عزیز و شریف ایلام قرار خواهد گرفت.

 

وی با تاکید بر اینکه  پارچه های مصرفی در تولید این نوع ماسک ها با نظارت سازمان غذا و داروی استان تهیه خواهد شد، گفت: کار تولید و توزیع این تعداد ماسک به زودی در سطح استان به منظور تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم  آغاز می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه استان ایلام آماده هر گونه همکاری با ستاد مبارزه با کرونا در استان است، یادآور شد: بر اساس دستور دادستان محترم و مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان، به تمامی بقاع متبرکه و مساجد استان پرهیز از برگزاری هر گونه مراسم و اجتماع در اماکن متبرکه ابلاغ شده است.

 

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه کار ضدعفونی و استقرار تجهیزات بهداشتی در سطح بقاع متبرکه نیز انجام شده است، یادآور شد:  کمیته مبارزه با کرونا و پدافند غیرعامل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تشکیل شده و به طور مداوم بقاع متبرکه و مساجد استان در راستای عدم برگزاری مراسمات و اجتماعات رصد می شوند.

 

وی با بیان اینکه همچنین نسبت به تهیه اقلام بهداشتی برای خُدام مساجد و بقاع متبرکه استان اقدام شده است، افزود: برگزاری نماز جماعت، مراسمات ترحیم و سایر مراسمات در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح مساجد ممنوع بوده و همچنین مراسمات آغاز سال نو در سطح بقاع متبرکه نیز لغو شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام  با تاکید بر اینکه هشدارهای لازم به هیئت امنای مساجد نیز در زمینه ممنوعیت برگزاری هرگونه آیین های عزاداری و مجالس در مساجد نیز ابلاغ شده است،  خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده و گزارش برگزاری مراسم و اجتماع در مساجد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و مقتضی انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه اوقاف و امور خیریه استان ایلام بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ناجی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه آغاز دهه کرامت اظهار کرد: در سال جاری برای برگزاری برنامه‌های این دهه مساجد را محور قرار داده و سعی کرده‌ایم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه، سازمان‌های حوزه فرهنگی و شهرداری‌ها نیز برنامه‌هایی را در دستور کار دارند، ابراز کرد: این برنامه‌ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت (ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد، افزود: تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد محور بخش عمده برنامه‌های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت‌هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل‌های مردمی اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن‌های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می‌شود، افزود: بخشی از این برنامه‌ها با حضور خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توام خواهد بود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری گفت: سعی بر این است که از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده شود.

کد خبر 6098065

دیگر خبرها

  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق