Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@14:27:18 GMT

ورود ناوگان مسافری بین شهری ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۹۲۳۱

ورود ناوگان مسافری بین شهری ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب کرد گفت: با توجه به همه گیری بیماری کرونا در تمام نقاط کشور و لزوم پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس با هدف کنترل سریعتر آن، با پیگیری‌های به عمل آمده و بر اساس مصوبه استانداری از ورود ناوگان مسافری به استان سیستان و بلوچستان جلوگیری می‌شود.

وی بر پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری توسط شهروندان افزود: همچنین از ۲۳ اسفندماه نیز بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا، پایانه‌های مسافری زاهدان، زابل، سراوان و چابهار به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به بسته شدن مرز میرجاوه از سوی کشور پاکستان از ۲۶ اسفند ماه، ضروری است اعزام ناوگان حامل بار صادراتی و ترانزیتی از مبدا نقاط مختلف کشور به سمت این مرز از هم اینک انجام نشود تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری به عمل آید.

او با بیان اینکه تردد کامیون‌های حامل بار داخلی در استان و کشور طبق روال سابق بلامانع است و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، گفت: نظارت لازم در خصوص تامین کامیون برای حمل کالاهای اساسی و مصرفی، توسط دستگاه‌های ذیربط صورت می‌پذیرد.

کرد در پایان از روال عادی مبادلات مرزی کالا در پایانه مرزی میلک خبر داد و افزود: در خصوص تردد مسافری نیز، صرفاً در حال حاضر خروج اتباع کشور افغانستان از مرز میلک مجاز است.

کد خبر 492638 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور