Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@18:59:36 GMT

۱۳۶۵ مورد جدید ابتلاء به کووید ۱۹

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۹۲۳۵

سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۶۵ مورد جدید به تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در کشور افزوده شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر جهان پور در گفتگو در شبکه خبر افزود: با احتساب این تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر تا ظهر امروز در کشور به طور قطعی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا؛ در خصوص تعداد مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته به تفکیک استان‌ها هم گفت: استان تهران با ۳۴۷ مورد جدید بیشتر تعداد را در این مدت داشته است.
دکتر جهان پور،  تعداد مبتلایان در سایر استان‌ها را هم به این شرح اعلام کرد: اصفهان ۱۵۵ مورد جدید؛ قم ۳۲ مورد جدید؛ گیلان: ۱۱۳ مورد جدید؛ مرکزی ۱۱۵ مورد جدید؛ سمنان ۴۷ مورد جدید؛ لرستان ۲ مورد جدید؛ البرز ۱۳۴ مورد جدید؛ خراسان رضوی ۳۰ مورد جدید؛ قزوین ۴۷ مورد جدید؛ فارس ۱۱ مورد جدید؛ آذربایجان شرقی ۵۹ مورد جدید؛ یزد ۷۳ مورد جدیدکردستان ۵ موردجدید؛ همدان ۷ مورد جدید؛ اردبیل ۳۳ مورد جدید؛ زنجان ۳۱ مورد جدید؛ آذربایجان غربی ۳۱ مورد جدید؛ خوزستان ۴۸ مورد جدید؛ سیستان و بلوچستان ۲ مورد جدید؛ خراسان شمالی ۱ مورد جدید؛ و بوشهر ۷ مورد جدید.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۷ نفر از هموطنانمان هم بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان باختند که به این ترتیب تعداد هموطنان که بر اثر این بیماری جان باخته اند در مجموع به ۶۱۱ مورد رسید.
دکتر جهان پور گفت: البته در این مدت، خوشبختانه ۴۳۳۹ نفر از هموطنان هم بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری کووید 19 آمار سخنگو وزارت بهداشت مورد جدید کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آن ها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید