Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:03:48 GMT

۴ واحد فروش تجهیزات پزشکی متخلف در سوادکوه شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۹۲۷۳

۴ واحد فروش تجهیزات پزشکی متخلف در سوادکوه شناسایی شد

مجید ابراهیم‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این اداره به همراه اتاق اصناف شهرستان سوادکوه شمالی به بازرسی واحدهای صنفی، تجهیزات پزشکی و داروخانه‌های سطح شهرستان در رابطه با ویروس کرونا پرداخته است به پلمپ یک واحد فروش تجهیزات پزشکی و معرفی سه واحد متخلف اشاره کرد و افزود: برای سه واحد متخلف پرونده‌ای به ارزش ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اعلام تأمین و توزیع ۴۸ هزار جفت دستکش لاتکس توسط داروخانه‌ها و بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی، از دیگر اقدامات به ضدعفونی خیابان‌ها و معابر این شهرستان با همکاری اتاق اصناف و مقاومت بسیج اشاره کرد.

سرپرست صمت شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به توزیع رایگان دستکش با همکاری سپاه میان کسبه، کارمندان بانک و رانندگان، افزود: همچنین با کمک بسیج، ۲ هزار ماسک نیز به‌صورت رایگان میان این اقشار توزیع شد.

وی با بیان اینکه موارد پیشگیری از ویروس کرونا به صورت بنر در تمام نانوایی‌های شهرستان نصب شده است، گفت: تمامی نانوایی‌های شهرستان مکلف شدند تا دو فرد، یکی برای دریافت پول و دیگری تحویل نان به مردم، در نانوایی‌ها حضور داشته باشند و در مواردی که نانوایی‌ها دارای یک نیرو بوده‌اند از برادران بسیجی کمک گرفته شد و در صورت عدم رعایت این امر، با نانوایی‌های متخلف برخورد و پلمپ می‌شوند.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه تمام واحدهای صنفی شهرستان بجز خواربار، قصابان، مرغ و تخم‌مرغ، تجهیزات پزشکی و میوه و تره‌بار در روزها یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه و جمعه این هفته باید تعطیل شوند، خاطرنشان کرد: در صورت باز بودن مغازه پلمپ می‌شود.

کد خبر 4877961

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن تجهیزات پزشکی سوادکوه بوشهر ایلام گرگان شیوع کرونا شهرکرد ستاد مقابله با کرونا احتکار ماسک طبی قزوین شیراز زاهدان بیرجند استانداری سمنان صفحه اول روزنامه های استان ها تجهیزات پزشکی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز

ایوب شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: با بررسی و تحقیقات محرمانه و رصد کامل محل اختفا، دو متخلف که اقدام به نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی در مرکز نگهداری خود کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با اخذ حکم از مراجع قضائی و هماهنگی و همکاری لازم با پاسگاه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در تفتیش و بازرسی از محل مذکور تعداد ۹ قطعه کبک وحشی و ۹ قفس چوبی از متهمین کشف و ضبط شد.

شریفی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کبک‌ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آنکه آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

کد خبر 6094834

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو