Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:47:36 GMT

کرمان با چالش ماسک و ژل عفونی‌کننده روبه‌رو است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۹۳۴۴

کرمان با چالش ماسک و ژل عفونی‌کننده روبه‌رو است

مدیرکل صمت استان کرمان تامین ماسک و ژل ضدعفونی کننده را یکی از چالش‌های استان عنوان کرد و گفت: تامین پارچه مورد نیاز برای واحدهای تولیدی ماسک بسیار سخت است. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی حسینی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان که با حضور محمدعلی دهقان معاون امور اقتصادی استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به شرایط ایجاد شده در سطح کشور و استان در ارتباط با شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: در حال حاضر تامین ماسک و ژل ضدعفونی کننده یکی از چالش‌های مهم استان کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                               

آخرین جزئیات کرونا ‌در کرمان| گزارشی از مسمومیت با الکل در استان نداشتیم/نخستین مورد ابتلا به کرونا در سیرجان گزارش شدآخرین مصوبات ستاد ‌مدیریت کرونای کرمان؛ از ممنوعیت برگزاری چهارشنبه‌سوری تا اجرای طرح ترافیک ‌استاندار کرمان: آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را نداریم / ممنوعیت ورود کاروان‌های زیارتی به کرمان‌مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان: برای تولید روزانه 30 هزار ماسک برنامه‌ریزی کرده‌ایم + فیلم

وی با بیان اینکه این موضوع را پیگیری کردیم و واحدهای صنعتی استان پای کار آمدند گفت: در حال حاضر در زرند و کرمان دو مدل ماسک تولید می‌شود اما با مشکلاتی روبرو هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با عنوان اینکه ظرفیت این واحدها در حال حاضر 20 هزار ماسک در روز است بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود این ظرفیت به 50 هزار ماسک در روز هم برسد.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای این واحدها در تامین مواد اولیه وجود دارد گفت: متاسفانه تامین پارچه مهمترین مشکل این واحدهاست که در شرایط فعلی تامین پارچه مورد نیاز بسیار سخت است.

حسینی‌نژاد با اشاره به قیمت ماسک در استان کرمان عنوان کرد: قیمت ماسک دو لایه معمولی 950 تومان و قیمت ماسک سه لایه برای مصارف صنعتی 3 هزار و 500 تومان در استان تعیین شده است.

انتهای پیام/511/ ع

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

R7860/P1494/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی توییتر(ایکس)  با انتشار یک نظرسنجی در اعتراض به حامیان فلسطین در آمریکا پیشنهاد عجیبی داد و گفت: قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان(اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین