Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم گفت: دانشجویان خارجی دانشگاه‌های داخل که اکنون به دلیل تعطیلات در کشور خود هستند، در کلاس‌های درس شرکت کرده و از خدمات آموزش مجازی استفاده می‌کنند. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، عبدالحمید علیزاده مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم درباره وضعیت تحصیلی دانشجویان خارجی دانشگاه‌های داخل که از کشور به دلیل تعطیلات و شیوع ویروس کرونا خارج شده اند گفت: در تعطیلات دانشگاهی فرایند آموزش مجازی دانشجوی خارجی مانند دانشجویان داخل برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با زیرساخت‌هایی که دانشگاه‌های ما فراهم کرده اند به هیچ وجه نگران قطع ارتباط دانشجویان خارجی خود نیستیم دانشجوی ما به کشور خود بازگشته اما از طریق ایمیل به آنها اطلاع رسانی شده است که چه ساعاتی از روز کلاس‌ها به صورت آفلاین و یا آنلاین برگزار می‌شود.

کدام دانشگاه‌ها به خاطر ویروس کرونا «آموزش مجازی» برگزار می‌کنندتعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها رایگان اعلام شدکلاسهای آموزش مجازی دانشگاه آزاد به زودی برگزار می شود

مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان افزود: برهمین اساس دانشجوی خارجی ما از کشور خود در کلاس‌های مجازی دانشگاه شرکت می‌کند و ما نگران این نیستیم که دانشجویان خارجی ما از قافله علم آموزی عقب بمانند همه دانشجویان خارجی از خدمات آموزش مجازی دانشگاه‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت علوم ویروس کرونا دانشجویان خارجی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم ویروس کرونا دانشجویان خارجی وزارت علوم ویروس کرونا دانشجویان خارجی دانشجویان غیر ایرانی دانشجویان خارجی امور دانشجویان مجازی دانشگاه آموزش مجازی دانشگاه ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­حوریه محمدی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود: امروز به مناسبت روز استاد و گرامیداشت مقام شامخ اساتید و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه‌های علوم پزشکی مراسم برگزار می‌شود، و علاوه بر هفدهمین جشنواره شهید مطهری، جشنواره بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی و ششمین جشنواره ایده‌های نوآورانه دانشجویی­ در روزهای­ دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود. وی ادامه داد:­ تقدیر از اساتید نمونه براساس شاخص‌های­ ارزیابی و فرایند‌های دانش‌پژوهی­ به همت اساتید و مدیران حوزه آموزش طرح‌های خلاق و نوآورانه در زمینه آموزش اجرا می‌شود که اینها وارد یک مرحله دانشگاهی را می‌گذرانند، داوری می‌شوند و به دبیرخانه کشوری می‌آیند. محمدی اظهار کرد: داوری در حوزه های­مدیریت کلاس و بحث یاددهی، یادگیری الکترونیک، محصولات آموزشی، برنامه‌ریزی درسی­ و مدیریت آموزشیدر شش مرحله داوری در دبیرخانه­ به صورت حضوری و بعضی از مراحل به صورت مجازی با حضور خبرگان و­ اساتید صاحب‌نظر­ انجام می‌شود. دبیر هفدهمین دوره جشنواره کشوری شهید مطهری افزود:­امسال ۱۹۶ فرایند از دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری‌هایی که انجام شد از ۲۰ فرایند امروز تقدیر می‌شود. محمدی گفت: فرایند‌های دانش‌پژوهی فرایند‌هایی هستند که براساس اصول علمی و مبتنی بر شواهد علمی در دانشگاه‌ها اجرا می‌شوند که هم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم، افزایش بهره‌وری را داشته باشیم و ایجاد انگیزه کند. وی ادامه داد: امسال تلاش کردیم­ داوری‌ها را کیفی‌تر کنیم­ ­و­ ­معیارهایمان را عملیاتی‌تر در نظر بگیریم و می‌خواهیم که واقعاً این فرایند‌هایی که اجرا شده تداوم داشته باشد در دانشگاه‌ها که بتوانیم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم. محمدی بیان کرد: امسال به مناسبت بیست و پنجمین همایش ۲۵ سوال کلیدی­ در مراسم افتتاحیه به اعضای حاضر در صحنه و مسئولان فرهنگ‌های تخصصی‌مان مطرح می‌شود تا عصر پاسخ‌های عملیاتی و کاربردی دریافت شود. وی افزود: در کنار این رویداد‌ها رویداد دانشجویی را هم داریم، ­ دانشجویان­ یک رویداد جانبی دو روزه را دارند که خودشان مدیریت می‌کنند و کارگاه و سمپوزیوم‌ها و نشست‌ها و ایده‌هایی که دارند می‌آورند و این رابطه دو طرفه شکل می‌گیرد که هم دانشجویان مشکلات و مسائلی که ممکن است اساتید با آنها در ارتباط باشند و درک کنند و هم اساتید ببینند که دانشجویان چه نیاز‌هایی دارند.

دیگر خبرها

  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه