Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@13:52:19 GMT

تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک بین رانندگان تاکسی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۹۵۰۹

تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک بین رانندگان تاکسی

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تهیه پنج هزار عدد ماسک از شبکه بهداشت و پنج هزار عدد ماسک از سپاه استان برای توزیع بین تاکسی‌داران خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر یزدی با اشاره با اقدامات صورت‌گرفته در راستای مقابله با بیماری کرونا در ناوگان تاکسیرانی، اظهار کرد: تاکنون سه هزار عدد بروشور اطلاع‌رسانی و نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله با کرونا ویروس بین تاکسی‌داران شهر قم توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر آموزش نکات بهداشت فردی به تاکسی‌داران شهر، افزود: چند دستگاه سم‌پاش برای گندزدایی به شرکت‌های بخش خصوصی برای ضدعفونی تاکسی‌ها تحویل داده شده و محلول ضدعفونی نیز برای این کار تحویل شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی در ضدعفونی و پاکسازی ناوگان تاکسیرانی، خاطرنشان کرد: استقرار چند مخزن بزرگ در سطح شهر برای تحویل محلول ضدعفونی به تاکسی‌داران صورت گرفته است.

وی از تهیه پنج هزار عدد ماسک از شبکه بهداشت و پنج هزار عدد ماسک از سپاه استان برای توزیع بین تاکسی‌داران خبر داد و افزود: ضدعفونی تمامی بخش‌های سازمان تاکسیرانی انجام شده و در کانال اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نیز مستمر اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: شرکت‌های تاکسی اینترنتی نیز ملزم به ضدعفونی ناوگان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی شده اند.

کد خبر 414880

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ماسک های پزشکی ویروس کرونا قم کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تاکسی داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

صاحب یک خودروی پراید در عراق، وسیله نقلیه‌اش را در محل تعیین شده برای جرثقیل پارک کرد. مالک جرثقیل نیز راننده پراید را به شیوه خودش مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم