Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح روز شنبه درباره اقدامات قرارگاه مقابله با کرونا ستادکل نیروهای مسلح گفت: در پی فرمان فرمانده کل قوا به سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح بلافاصله در روز جمعه جلسه این قرارگاه با عنوان قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) با حضور فرماندهان سازمان نیروهای مسلح و رئیس سازمان بسیج، معاونین ستادکل برگزار شد و تصمیمات مهمی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزرات بهداشت و درمان تحت عنوان ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا درخواسته‌هایی را از ستادکل داشتند. یکی از مسائل کمک به غربالگری جامعه توسط درمانگاه‌های ثابت و سیاری است که نیروهای مسلح راه اندازی می‌کنند که از دیروز این امر در دستور کار قرار گرفته و شرع شده و قرار شد این غربالگری در یک مدت کوتاه از کل جامعه صورت بگیرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح  ادامه داد: موضوع مهم دیگر افزایش تخت‌های بیمارستانی است که تعداد زیادی از تخت‌های بیمارستانی نیروهای مسلح در اختیار بیماران و وزارت بهداشت است و قرار شد این تخت‌ها به دو برابر افزایش پیدا کند و حدود ۱۰ هزار تخت استراحت‌گاهی برای بیمارانی که مشکوک هستند و باید استراحت کنند اضافه شده است.  

سردار شکارچی گفت: کمک های آمادی و لجستیکی در تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز در خواست دیگر وزارت بهداشت بود که تمام سازمان های نیروهای مسلح و بخصوص وزارت دفاع ماموریت پیدا کرد تا بخش زیادی از این نیازها را تامین بکند. در حوزه کارهای علمی و تحقیقاتی برای مقابله با ویروس دستوراتی صادر شد و تصمیماتی گرفته شد.  

وی افزود: در حوزه تامین نیروی انسانی متخصص و خدماتی و پاکسازی محیط قرار شد نیروهای مسلح هم از ظرفیت نیروهای مسلح و هم از ظرفیت نیروهای بسیج به وزارت بهداشت کمک کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: تصمیمی هم در حوزه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گرفته شد که قرار شد نیروهای مسلح برابر تصمیماتی که ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور می‌گیرند در این حوزه از توان نیروی انتظامی استفاده کنند تا مشارکت عمومی را افزایش دهند و اقناع سازی افکار عمومی را افزایش دهند و خود مردم  تلاش کنند که این زنجیزه انتقال ویروس را قطع کنند.  

سردار شکارچی گفت: رسانه‌های بیگانه در این حوزه در حال سوءاستفاده و تحریک مردم و القای نکات مغایر این تصمیم ستادکل نیروهای مسلح و قرارگاه امام رضا (ع) هستند. البته مردم ما که مردم هوشیاری هستند نباید به فضا سازی شبکه های بیگانه و ماهواره ای داشته باشند و تمام تلاش نیروهای مسلح خدمت به مردم است تا این مشکل را از کشور دفع کنند.

کد خبر 4877988 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شکارچی ویروس کرونا ستاد کل نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظریف علی لاریجانی انتخابات 98 شورای نگهبان ایران سید عباس موسوی حسن روحانی هندوستان علی شمخانی وزارت امور خارجه حسین شیخ الاسلام ایالات متحده آمریکا نیروهای مسلح نیروهای مسلح قرار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس از موضع دبیرکل جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن در دفاع از ملت ملت فلسطین قدردانی کرد. حماس از امت‌های عربی و اسلامی خواست برای در تنگنا قرار دادن اشغالگران و همبستگی با ملت فلسطین، متحد شوند.

نیروهای مسلح یمن امروز با صدور بیانیه ای از آغاز مرحله چهارم عملیات خود در حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد. در این بیانیه آمده است: در اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن برای یاری مردم مظلوم فلسطین و در پاسخ به درخواست های مقاومت ملت مظلوم فلسطین و با توجه به سرسختی های اسرائیل و آمریکا، نیروهای مسلح یمن به یاری خداوند متعال آغاز مرحله چهارم عملیات را به شکل زیر اعلام می کند:
اول: همه کشتی های اسرائیلی و کشتی های عازم بنادر این رژیم در سواحل دریای مدیترانه که ممنوعیت کشتیرانی را نقض کنند در هر منطقه ای که دست ما به آنجا برسد هدف قرار می دهیم.
دوم: اجرای این تصمیم از لحظه انتشار این بیانیه آغاز می شود.
سوم: در صورتی که رژیم اسرائیل به اجرای عملیات نظامی تجاوزکارانه علیه رفح متوسل شود، نیروهای مسلح یمن مجازات های فراگیری علیه کشتی های همه شرکت هایی که با کمک رسانی و ورود به بنادر فلسطین اشغالی ارتباط داشته باشند از هر ملیتی که باشند اعمال خواهیم کرد و از عبور همه کشتی های این شرکت ها در منطقه عملیات نیروهای مسلح یمن صرف نظر از مقصد آنها، جلوگیری خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟