Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبب از تداوم روند ضدعفونی کردن محلات و نقط شلوغ شهری شهرستان بیرجند توسط پلیس ویژه خراسان جنوبی خبر داد.

سرهنگ علی اکبر حیدری اظهار کرد: در راستای تداوم خدمات رسانی جهادی پلیس به مردم در مقابله با ویورس کرونا، عصر روز گذشته برخی از نقاط پر تردد، پمپ بنزین ها و معابر شهرستان بیرجند توسط پلیس ضدعفونی و گندزدایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: در این مأموریت خودروهای آب پاش پلیس وِیژه خراسان جنوبی به محلول‌های ضد عفونی تجهیز و عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر عمومی انجام شد.

حیدری بر تداوم عملیات پلیس بر ضدعفونی کردن اماکن و معابر عمومی تأکید کرد و یادآور شد: از شهروندان درخواست داریم به توصیه‌های بهداشتی مسئولان بهداشت و درمان توجه کنند و از تردد بی مورد در معابر دورن و برون شهری خودداری کنند تا با همت جمعی این بیماری کنترل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ضد عفونی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود