Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:30:22 GMT

محکومیت ۲ داروخانه به علت گرانفروشی در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۹۹۰۰

محکومیت ۲ داروخانه به علت گرانفروشی در قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای برخورد با داروخانه‌های گران‌فروش ۲ پرونده در شعبه پنجم این اداره‌کل تشکیل و رسیدگی شد که در نهایت متخلفین به علت گرانفروشی ماسک و عدم ارائه فاکتور به بیش از ۸۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی استان غالب توان خود را صرف سلامت مردم قرار داده شده است، اظهار کرد: اگر رسیدگی و صدور رأی متقن، به موقع، سریع و قاطع باشد بخش عمده‌ای از تخلفات موجود در بازار تکرار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از شیوع کرونا، یک فضای نامطلوبی در رابطه با اقلام سلامت‌محور مانند ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های یک‌بار مصرف ایجاد شد، افزود: پس از این شرایط تعزیرات حکومتی با فوریت به ماجرا ورود کرد که مقارن با طرح ویژه نوروزی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: غالب توان تعزیرات حکومتی استان صرف سلامت مردم قرار داده شده است چون این سلامت امری مهم و حیاتی است، به همین جهت با گران‌فروشی و احتکار اقلام بهداشتی و سلامت محور که در مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرند به شدت و با اشد مجازات برخورد می‌کنیم.

بنا بر روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمدی با اشاره به مبارزه با سودجویان اظهار کرد: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با گران‌فروشی برخی از داروخانه‌ها و فروشگاه‌هایی که لوازم پزشکی عرضه می‌کنند، مواجه شدیم و داروخانه‌ها ماسک‌ها را که پیش از این که مصرف عمومی زیادی نداشتند با قیمت بسیار زیاد به فروش رساندند.

وی ادامه داد: در راستای برخورد با داروخانه‌های گران‌فروش ۲ پرونده در شعبه پنجم این اداره‌کل تشکیل و رسیدگی شد که در نهایت متخلفین به علت گرانفروشی ماسک و عدم ارائه فاکتور به بیش از ۸۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: رسیدگی، صدور و اجرا آرا در کمترین زمان و بدون فوت وقت انجام می‌گیرد و گشت‌های مشترک این اداره‌کل به همراه دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط به‌طور مستمر و روزانه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین کل تعزیرات حکومتی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش مشرق، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل