Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ غلامرضا مصباحی‌مقدم‌،‌ فعال سیاسی اصولگرا، اظهار داشت: در ایامی که مردم می‌توانستند در بازار شب عید سروسامانی به وضعیت اقتصادی خود بدهند، شیوع ویروس کرونا همه چیز را قفل کرد. طبعاً در چنین شرایطی گروهی کثیری از مردم به طور جدی متضرر می‌شوند، پس باید چاره‌ای اندیشید تا آنها با بحران مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالاً واریز کمک نقدی در توان دولت نیست

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش گفت: من چون دیگر نماینده نیستم نمی‌دانم دولت به لحاظ مالی در چه شرایطی قرار دارد و آیا دارایی خزانه به قدری هست که بتوان بخشی از ضرر مردم را جبران کرد یا نه. به هر حال هم گرفتار تحریم‌هایی سخت هستیم و هم قیمت نفت پایین آمده است. بنابراین احتمالاً دولت توان واریز کمک نقدی به حساب‌ها را ندارد.

آب و برق مجانی نمی‌شود

مصباحی‌مقدم توضیح داد: این روزها برخی خواهان این هستند که دست‌کم دولت به مدت یکی‌ 2 ماه از دریافت پول آب و برق صرف نظر کند. این در حالی است که پولی که بابت آب و برق از مردم دریافت می‌شود، هزینه تولید را هم تامین نمی‌کند. پس مجانی کردن‌ حتی برای یک ماه ضرر هنگفتی به شرکت‌های آب و برق تحمیل می‌کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: البته به تعویق انداختن بدهی‌های مالیاتی و قسط‌های بانکی تصمیم خوبی بود که می‌تواند به بخش زیادی از مردم کمک کند. اما اینکه با وجود مطلع بودن از شرایط، انتظار داشته باشیم دولت همه خسارت‌های واردشده را تامین کند، امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حساب ۱.۵ میلیون خانوار طی هفته آینده با  بحرانی عجیب و سخت روبه‌رو شده‌ایم

غلامرضا مصباحی‌مقدم‌ در پایان گفت: به هر حال با  بحرانی عجیب و سخت روبه‌رو شده‌ایم. در چنین موقعیتی لازم است همه در کنار هم باشیم و اختلاف‌های سیاسی و عقیده‌ای را کنار بگذاریم تا بتوانیم حتی‌المقدور به مردم آسیب‌دیده یاری رسانیم.

منبع: اعتماد آنلاین لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s0O خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا مصباحی مقدم آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این‌همایش که در تالار شهدای ارتش برگزار شد حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی اصلی‌ترین وظیفه شورا‌ها را خدمت به مردم دانست و‌گفت:این فرصتی که خدای متعال برای اعضای شورا‌ها فراهم کرده، باید چنان استفاده شود که شورا‌ها بتوانند در پیشگاه خدا پاسخگو باشند.
حجت الاسلام حجت قاسم خانی افزود: از این مسوولیتی که بر عهده شما گذاشته شده تا می‌توانید برای گره گشایی از مشکلات حوزه مسوولیت خود استفاده کنید و هرچه در توان دارید در این راستا به کار ببرید.
پاشایی مدیرکل امور شورا‌های اسلامی استاندار‌ی آذربایجان غربی در این همایش گفت: در سال گذشته در مجموع ۷۱۲ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شد‌که نسبت به دوسال قبل افزایش ۴ برابربیشتر بوده است .
وی افزود:در این‌مدت ۸۰ میلیارد تومان به دهیاری‌های شهرستان پرداخت شده است.
پاشایی افزود: در روستا‌های استان ۶ هزار۵۰۰ نفر عضو نهاد‌های مردمی شورا‌ها هستند.
علی نژاد فرماندار شهرستان خوی هم در این همایش گفت: شورا از ارکان مردم سالاری دینی و نماد خدمت به مردم است.
صادق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر ستان خوی هم در این همایش از عضویت بیش از ۲۶۰ نفر در شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان خوی خبر داد وگفت: تشکیل کمیته ویژه سرمایه‌گذاری با هدف حمایت از توسعه زیر ساخت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهرستان قرار دارد.
در پایان این همایش با اهدای لوح از ۵۹ نفر از سور‌های اسلامی موفق و‌فعال شهرستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد