Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 27 تن از ناشران اکاذیب مرتبط با کرونا در پایتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل  از ایسنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح ضد عفونی اماکن و مراکز پلیس با حضور در جمع خبرنگاران درباره اقدامات پلیس در زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ماموران پلیس از همان روزهای نخست اعلام ورود کرونا به کشور در حالت آماده باش بوده و در این زمینه تمهیدات و تدابیری برای حفظ امنیت و نیز برخورد با سودجویان و محتکران را در فضای حقیقی و مجازی در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این زمینه همکاران من در پلیس امنیت اقتصادی، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت و ... اقدامات قابل توجهی انجام دادند، گفت: بیش از 78 میلیون ماسک احتکار شده طی این مدت در پایتخت کشف و ضبط شده است. همچنین صدها لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز کشف شده که این اقلام پس از بررسی وضعیت بهداشتی به وزارت بهداشت تحویل داده شده است.
سردار رحیمی افزود: همچنین بیش از 200 نفر نیز تا به این لحظه که اقدام به احتکار و سودجویی در این فضا کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند که پرونده آنان به مرجع قضایی تحویل داده شده است.
رحیمی درباره اقدامات پلیس در فضای مجازی نیز گفت: متاسفانه برخی از افراد سودجو که بعضا در خارج از کشور بوده و با نیت شوم و مقرضانه اقدام به تولید محتوا می‌کنند در فضای مجازی فعال هستند. تا به این لحظه بر اساس رصدها و اقدامات صورت گرفته 27 نفر از افرادی که اقدام به نشر اکاذیب و دامن زدن به شایعات کرده بودند دستگیر شدند. همچنین 15 نفر از افرادی که اقدام به احتکار اقلام بهداشتی و فروش آن از طریق فضای مجازی کرده بودند هم دستگیر شدند.
به گفته سردار رحیمی، فردی که اقدام به تقلید صدای دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت کرده بود نیز در میان دستگیر شدگان قرار دارد و علاوه بر آن شش نفر از ادمین‌های کانال‌های فضای مجازی نیز که اقدام به شایعه پراکنی کرده بودند دستگیر شدند.
سردار رحیمی در مورد برخی شایعات پیرامون اعلام تعطیلی پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌ها نیز اظهار کرد: این موارد نیز کذب بوده و خواهش ما از مردم این است که به شایعات توجه نکنند.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه اقدامات پلیس در برخورد با احتکار و هر گونه سودجویی و شایعه پراکنی ادامه خواهد داشت گفت: با اقداماتی که ما انجام دادیم نزدیک به 100 درصد از انبارهای نگهداری از اقلام بهداشتی و قضایی در تهران مورد بازرسی قرار گرفته که خوشبختانه بالغ بر 98 درصد آنها مشکلی نداشته و کار خود را به درستی انجام داده‌اند.
سردار رحیمی درباره ضدعفونی مراکز پلیس نیز گفت: در این زمینه قرارگاهی از همان روزهای نخست در ناجا و پلیس پایتخت تشکیل شد که اقدام به ضدعفونی اماکن پلیس و نیز رصد سلامتی و توزیع اقلام بهداشتی میان ماموران کرده است که تا کنون اقدام به توزیع 7000 بسته بهداشتی، 30 هزار ماسک و 2800 قرص کلر کرده و طی چندین نوبت نیز تمامی مراکز انتظامی، تحت نظرگاه‌ها و ... ضد عفونی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری تقلیدکننده صدا حریرچی سردار رحیمی دستگیر شدند فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است

خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود که از سوی مدیرعامل باشگاه هوادار تکذیب شد.

طرفداری | محمدجواد رحیمی شایعه به فروش رساندن امتیاز مجموعه در پایان فصل جاری را به طور رسمی تکذیب کرد.

محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار پس از پایان نشست هیات مدیره و مالک باشگاه هوادار،شایعه فروش امتیاز مجموعه را صراحتا و به طور کامل کذب و پوچ برشمرد، که به اذعان وی تا به کنون ارزش تکذیب کردن نیز نداشته است!

مدیرعامل باشگاه هوادار همچنین از ادامه برنامه های ورزشی و اقتصادی گروه مالکیتی و مدیریتی مجموعه در فصل آینده گفت و افزود:

متاسفانه سیاست سکوت و پرهیز از ورود به حواشی بیهوده از سوی ما گاهی موجب می شود که حرف های کوچک شاید به مرور بزرگ بشود وگرنه همه می دانند که صداقت در اطلاع رسانی شیوه همیشگی ما در برخورد با رسانه ها،کارشناسان و علاقه مندان بوده و خواهد بود.

محمدجواد رحیمی فروش امتیاز مجموعه ها را حق طبیعی مالک باشگاه های خصوصی برشمرد و ادامه داد:

خوشبختانه باشگاه ما از هیچ ارگان، نهاد، اداره، سازمان، هلدینگ،شرکت و... پشتیبانی اداری و مالی نمی شود اما مالک مجموعه کماکان تنها در کنار ماست و جای قدردانی دارد که فروش به کنار،حتی مذاکره برای فروش را نیز بر عهده بنده و هیات مدیره قرار داده است و برای نخستین بار نیاز است که از سوی اینجانب گفته شود که در دیدار خانگی چند هفته گذشته برابر گل گهر که اتفاقا با پیروزی ما نیز به پایان رسید،مالک باشگاه هوادار برای بار نخست و پس از گذشت سه سال ازخرید مجموعه،به ورزشگاه پاس قوامین تهران آمد و برتری تیمش را در کنار بنده و دیگر اعضای هیات مدیره به نظاره نشست،پس واقعا چنین تصمیمی بابت فروش در هیچ سطحی وجود ندارد و جالب آن که خود همان مجموعه هایی که از آن ها به عنوان مشتریان یا خریداران احتمالی نام برده شده نیز چنین مسئله ای را نه به طور شفاهی و نه به صورت رسمی تایید نکرده اند و احتمالا واسطه هایی بی کار و از روی بی خبری،صرفا به پیش برد یک شایعه تبلیغاتی برای مدتی کوتاه کمک کرده اند

محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار در پایان اضافه کرد:

خوشبختانه نتایج مجموعه ما در سال های اخیر و روند صعودی مان در فوتبال ایران سبب شده است که باشگاه هوادار بیش از پیش در کانون توجهات قرار بگیرد و در فصل جاری نیز با تلاش کادر فنی،بازیکنان و تمامی عوامل خوشبختانه یک اتفاق بزرگ در حال رخ دادن است،چرا که صعود به جمع تک رقمی های جدول رده بندی لیگ برتر و مرحله نیمه نهایی جام حذفی می تواند ادامه شگفتی سازی و ماجراجویی مجموعه ای باشد که از حیث بودجه و مباحث مالی به معنای واقعی در رتبه آخر باشگاه های لیگ برتری می باشد که ارزش عملکرد مربیان،بازیکنان،مدیران و...را به اذعان کارشناسان و علاقه مندان صد چندان کرده است و همان طور که می دانید باشگاه هوادار به عنوان تنها باشگاه فوتبال ایران در فصل جاری و با توجه به فروش بازیکنان،جذب حامیان مالی و...در آستانه برابری درآمدها و هزینه ها قرار گرفته است و در فصول آینده با توجه به تخصیص موضوعاتی مانند حق پخش و تبلیغات محیطی به باشگاه ها و اجرای دیگر برنامه ها مانند(گسترش آکادمی و تمرکز بیش تر روی پروسه کشف و جذب استعدادها و پرورش و معرفی شان به فوتبال کشورمان)برای نخستین بار شاید در تاریخ فوتبال ایران باشگاهی بالاخره وارد فاز درآمدزایی و سود دهی خواهد شد

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند