Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان ایران در خصوص اینکه نامش جزو ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان قرار گرفته، گفت: برای بهترین شدن لحظه‌ای از تمرین غفلت نکردم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزانه توسلی عضو تیم ملی فوتسال زنان است که سایت فوتسال پلنت هفته گذشته نام او را در میان ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:

انتخاب من جزو نامزدهای بهترین دروازه‌بان جهان نتیجه تلاش‌ها و تمریناتی بود که در طی این مدت انجام دادم.

وی افزود:

دروازه‌بان‌های پرتغال، اسپانیا، برزیل جزوه گلرهای خوب جهان هستند. برای بهترین دروازه‌بان شدن نیاز هست که تیم ملی فوتسال زنان در مسابقات بین‌المللی و برون مرزی بیشتری شرکت کند تا عملکرد من و بقیه هم تیمی‌هایم دیده شود.

فرزانه توسلی یادآور شد:

بیش از ۱۷ سال است، گلری می‌کنم و در این سال‌ها همواره تمرکز خود را روی انجام دادن سخت‌ترین تمرینات گذاشتم تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و لحظه‌ای نبوده که از تمرین کردن غافل باشم.

وی اضافه کرد:

دروازه‌بان‌ها برای رسیدن به بهترین و بالاترین جایگاه باید تا جایی که ممکن است تمرین داشته باشند و تمرکز خود را روی کار و فعالیت خود بیشتر کنند.

فرزانه توسلی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان در خصوص به تعویق افتادن دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان بدلیل شیوع ویروس کرونا گفت:

امسال شرایط از سال‌های گذشته سخت‌تر است و علاوه بر زمانی که از دست دادیم چند بازیکن کلیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. امیدوارم با توجه به زمان کمی که داریم، بتوانیم بهترین استفاده را برای آماده‌سازی تیم داشته باشیم. تنها هدف ما هت‌تریک قهرمانی در آسیا است که برای رسیدن به آن هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال ۱۰ دروازه بان برتر جهان فرزانه توسلی فوتسال تیم ملی فوتسال زنان دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از آاس اسپانیا، دیدار تیم‌های فوتسال پالما و بارسلونا در حالی به سود پالما به پایان رسید که یارارن حسین طیبی و اولاد قباد در این بازی جذاب صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.   دروازه بان تیم فوتسال پالما زمانی که این تیم ۲ بر ۱ از بارسلونا پیش بود با یک واکنش دیدنی از گل تساوی بارسلونا جلوگیری کرد تا این تیم در ادامه موفق به زدن گل‌های بعدی شود.   تصویر واکنش دیدنی دروازه بان تیم پالما کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه